Teman pena..

Saturday, December 3, 2011

Sencetra kini *auditon

Assalamualaikum...
fuhhh
lama sgt ni
lama betul
cian blog aku
penuh dengan kekosongan sahaja

maaf le ye kawan kawan,
hidup degree skrang makin dasyat
tak mcm diploma di mana saat saat kebebasan tu kita bole rase lagi
tapi tidak di degree, tapi cam mana pun kite akan masih lagi mencarinya

sebenarnya mencuri masa sedikit untuk mengupdate sesuatu di blog...
walaupun dalam keadaan kepala yang bnyk fikir pasal kerja
badan yg penat baru pas balik dari persembahan tadi
kepenatan tu pasti, energy ada dalam 2% je..

apa yg ingin aku update hari ni more pada gambar
gambar apa?
haaaa, gmbr sewaktu audition dak dak tarian sencetra, my former dance club di lendu
di mana junior junior ku jemput datang
pada mulanya mmg nak hadir
kemudian diberitahu ada test malam tu, yg sepatutnya pada hari rabu, dan bukan khamis(khamis la audition tu)
keadaan agak kelam kabut, pada mulanya nak batalkan sahaja
tapi memandangkan kak ain pun nak pergi, dan mereka da ajak,
test selama sejam, aku jadikan 30 minit sahaja, dan terus aku gerak ke lendu
kerja gile aku wat
start 8.40 mlm test, 9.10 aku kuar dan shoot ke lendu  smp pukul 9.40 di dalam di DEWAN SHAHBANDAR

ni la gmbr aku bersama dak dak tarian aku
sambutan amat menggalakkan, yg pasti mcm mcm ragam, sayang tak dpt ambik gmbr diaorg..hehee

inilah pelapis pelapis sencetra, bakal peneraju KELAB SENCETRA





Junior junior selepas aku, dari kiri: syasha, kak ain, yaya, aku, hasif dan rasydan, ^_^

Pelapis teratas (selepas ketiadaan ku), ini antara perempuan yg masih kekal ^_^




generasi kelima, peneraju sekarang dipimpin oleh shaf...good luck korg ^_^

ini adalah antara 4 org peneraju / YDP SENCETRA
kak ain (Gen. 1), Pj (Gen. 2)*tiada dlm gmbr, Kirin/aku(Gen. 3) mira (Gen 4) dan kini Shaf (Gen. 5)



SEMOGA SENCETRA TERUS SUCCESS
seronok tgk diaorg skrang, step makin hebat
^_^



No comments:

Post a Comment