Teman pena..

Monday, December 26, 2011

Jom Komen, apa pun boleh...^_^

Assalamualaikum
kawan kawan bloggers ku sekalian

haaaa
sebenarnya nak bukak satu sesi kat sini
kita pun nak sampai ke penghujung tahun 2011
jadi, saya SHAKIRIN
nak buka sesi 
OPEN MINDED
di mana
saya nak anda komen dkt ruangan ini 
apa sahaja

1. nak komen pasal blog saya ke kalo ada benda yg perlu di baiki

2. nak cakap pasal saya ke, kalo saya ada buat apa apa ke yg salah ngan awak

3. nak cakap benda rahsia yg awak simpan selama 2011, tapi saya tak tahu apa apa pun

4. apa apa sahaja


bukan apa
jarang saya dpt komen dari anda semua
setakat baca dan blaahh
apa kata awak tinggalkan komen
komen la apa saje pun


boleh?
anda boleh lakukan

komen la dgn nama anynomous pun takpe (betul ke ejaan aku tu)

so, apa lagi..jalan kan kewajipan anda...just for fun

p/s jgn la sampai moral down kan saya sudah la, huhu ^_^

No comments:

Post a Comment