Teman pena..

Sunday, December 18, 2011

Semoga cepat sembuh, amin.


Assalamualaikum
aku baru je balik rumah sekejap
semua atas sebab nak ambik rotex baru..rotex kete..
keta aku mati 18hb disember..
so terpaksa balik la sekali
so bila da alang alang tu, so dpt la lpk umah kan..
rindu da kat sebulan tak balik..

so, seminggu cuti waktu korban ari tu..
aku bawak kakak aku bersama ayah pergi check doktor 
gigi kakak aku sakit
so, dia kadang kadang tak de selera nak makan.
so bawak, ke klinik swasta, kerajaan
akhirnya kena bawak gi operate di Hospital Tengku Ampuan Rahimah
tapi aku da pun balik ke UITM, tuk belajar le

so , aku ada tanya mak aku, how the condition?
so mama kata, yong da makin ok, da leh makan
JUST
dia sekarang tak boleh berjalan

so aku cam risau gak..becoz before ni dia boleh berjalan, nak kata jalan sgt tak la, but boleh la kite pimpin dia tu..
sekarang kena angkat pulak...org gaji aku la mangsanya
sebelum ni dia pernah jatuh...

but aku pun tak thu, apa punca dia..
so kesempatan balik, aku tgk la kakak aku
well, aku kesian ngan kakak aku

aku tahu dia ada rasa sakit 
tapi dia tak tahu nak expresskan kepada kitaorg ni cm mana..
selalu nya kalo dia baring, kalo dia tak nak, dia leh duduk atas katil..sekarang kaki pun dia cm tak larat nak angkat mahu pun gerak...
mati dia kalo tgk cam lebam je

hope that tukang utur yg ayah aku bawak nnt, leh lah baik kan sikit...
kalo tak tak bergerak dia..
kaki tu cam kaku je

doakan agar dia cepat sihat
amin... 

sekian
*_*

No comments:

Post a Comment