Teman pena..

Saturday, December 24, 2011

My Life In KBM : Kelas Habis ^_^


Assalamualaikum
Sekarang ni aku berada di Rumah, HOME SWEET HOME kat PJ le.


Semalam baru balik
Nak balik pun sakit
Hampir 3 jam berada kat dlm kereta
Kerana nak melarikan diri dari pada jam teruk dekat senawang-nilai
So masuk lah jalan alternatif highway Lekas
So aku semalam bersama acap da menempuh hampir 10 tol, berpuluh puluh traffic light, berkali kali traffic jam dan jalan sempit
Hanya kerana jam teruk tu je, haihhh
Aku pun tak sure apa jadi kat tmpt tu, ada ura ura kata accident 2 bas dan 7 kereta, entah betul atau idak, entah lee




So, now IM BACK!
IM BACK from stress yg teramat sgt.
Aku sem ni sgt sgt cam teruk la gak
Nak kata CULTURE SHOCK hmm maybe
Tapi yg pasti aku lum sesuai lagi ngan style of CAMPUS CITY

Seminggu akhir ni sangat2 la hyper tension…
Penuh ngan 2 test, 2 quiz, 2 presentation, 2 report hantar dan mcm mcm la.
Kerana sepatutnya dihujung hujung cam ni org da fikir NAK BALIK
So aku ni sampai sabtu pun ada quiz bagai
Sabar sabar
So sekarang da tak de da nak fikir just nak FOKUS on FINAL




FINAL!!!
DA NAK FINAL
OMG
Sumpah sebenarnya cuti cm ni pun, org tgh tension sbnrnya
Nak fikir pasal cam mana nak stud tuk final
Jujur, sem ni aku kena kerja keras sgt sgt
Plan mesti buat dari awal awal lagi.

Tarikh tarikh exam aku telah aku ketahui
So now, from now aku kena manage lah jadual aku

4/1/2012 - CTU553 (2.15-5.15) - ZG 11

11/1/2012 - MGT534 (9-12) - Z 61


15/1/2012 - CRG520 (9-12) - ZG 11


19/1/2012 - MAF420 (9-12) - ZG 23


21/1/2012 - FAR400 (9-12) - ZG 11


22/1/2012 - PSA420- (9-12) - ZDKU


So WISH ME, doakan lah aku agar final ni dapat wat terbaik
8 subjek
2 subjek, selesai pasal tak de final..tapi markah tu yg riso
So tinggal 6 subjek lagi… 4 teori dan 2 mengira
Membaca dan mengira
Mengira leh terima lagi, tapi baca ni yg lemah sikit
But HOPE AKU LEH WAT


Amin
Sekian
^_^

No comments:

Post a Comment