Teman pena..

Wednesday, December 14, 2011

My Life In KBM part 5

Assalamualaikum
Selamat malam
haih, hari ni da hari khamis, aku masih terjaga pada masa pukul 2.30 pagi ni
belum tido walaupun sebenarnya da rasa ngantok sangat
kwn aku dua org dalam bilik ni da tido, lelap je terus tido,
hari ni memang agak penat sikit
ada 4 kelas je hari ni smp ke malam


ngantok cam mana pun
aku nak ambik masa sikit tuk update
bnyk bnda kalo leh aku nak masukkan
masa je tak izinkan


so, kali ni, MY LIFE IN KBM part 5, nak ceritakan mengenai
SEMINAR WORKING ENVIRONMENT IN ISLAMIC PERSPECTIVE
seminar ini ialah seminar kelas aku, untuk subjek MGT534(hrp code tu betul, hehe)
so, kami satu kelas kena anjurkan seminar ini untuk dapat markah
pada mulanya, kami diberi dua option sama ada, interview usahawan dalam company dan present dpn OR buat SEMINAR


so, the leader to this seminar is ME! ^_^
bukan bangga, just happy, kerana akhirnya semua berjalan lancar, ALHAMDULILLAH
pada mulanya org lain yg dilantik, cam mana pun nama aku gak yg naik
so terima lah seadanya
kerana aku ni kalo bab bab markah, tuk carrymark, kalo boleh nak wat yg terbaik seboleh mungkin.
tapi untuk menganjurkan aktiviti seminar bgi aku adalah baru, dan apakan lagi, first time lak jadi pengarahnya


tapi tak tipu lah, aku takkan bolh buat kerja kalo tiasa kawan kawan classmate aku yg hbt hbt semuanya
hanya membekalkan budget sebanyak RM880 sahaja. kalo nak ikutkan kami cuba mintak RM1880. sribu ditolaknya..so tu je kami ada, tapi atas berkat usaha,dan jaya nya, kami berjaya


seminar yg dilakukan pada 18 november dan merupakan class pertama yg buat seminar ini, so ia menjadi tanda ukuran bagi kelas lain, jadi kami perlu pastikan kami buat terbaik
BUT YES, 4F MEMANG TERBAIK
dari segi perjalanan program, dan makanan semua, PUAS HATI.


sbnrnya nak sajikan ngan gmbr skali, memandangkan internet atau blog ni yg ngek ngok, so tak dpt nak upload, nnt ada masa aku uplaod ye




sekian...





No comments:

Post a Comment