Teman pena..

Saturday, December 17, 2011

sedey kerana kerinduan

there is one time in my life
ceh wah, speaking tak tentu pasal
mukadimah pun tak de
sorryy
hehee

ASSALAMUALAIKUM
haaaa
hari ni nak cite sikit pasal kesedihan aku tempoh lalu, hehee
kesedihan secara tibe tibe, yg dtg tanpa diundang dan diduga
hahaa
so, ari tu, secara tibe tibe
aku sedih kerana mengenangkan senior dan juga junior junior ku di Lendu
my SENCETRA

tibe tibe dlm masa 2 3 hari lepas, aku sumpah moral down gile babi...
aku hilang mood melayan mesej
hilang mood nak melayan org
so, its really make me look mess
aku EMO habis
and aku benci bile org kata aku EMO
but maybe pasal aku tgh ada mslh waktu tu

so khamis malam yg lepas,
kerana kerinduaan yg teramat
AKU TELAH KE LENDU!!

Ya allah
hanya tuhan yg tahu
betapa rindu nya dpt jumpa adik adik aku di Lendu
dpt jumpa mira, odah, izian, ekin, ieya,shaf,capik, fira, haseef, rayyan rasya and new juniors...
lama tul tak menari ngan diaorg
ye la, lepas da kuar dari keluarga sencetra dan menjadi alumni sekarang
so, hanya tgk je la, kehebatan mereka skrang

aku skrang bersama KWB di KBM
masih baru
sgt baru
so, bnyk keje la, dia seakan mcm zaman kak ain dulu.
hehee
terbayang cam tu sekali

apa pun
hari tu memang aku lepas rindu
dpt nari ngan mereka semua
lagu lama la
haha
lagu baru step tak bljr lagi hehehe


so sekian

harap dpt wat gathering paling besar, antara alumni sencetra ngan junior semua ataupun alumni kebudyaann bersama kebudayaan semua.

^_^
mengharaplkan sinaran hehe




No comments:

Post a Comment