Teman pena..

Friday, December 30, 2011

My Life in 2011 - bye bye 2011, nice time with you

hyee
Assalamualaikum
kurang dari 24 jam
2011 akan menutup tirai dan 2012 pula akan menjelma
wow
kejap je kan...


baru baru ni aku saje carik balik post aku sama ada aku pernah meletak kan apa apa post mengenai azam aku pada awal tahun 2011
but actually TAK DE PUN
haha


so, aku pun duk fikir balik of ada aku ingin capai azam aku tuk 2011
but tak dpt fikir pasal da lupe
hehe


so, skrang ni kalo dalam FB, da start da status kata pasal akhir 2011, suka duka pahit manis 2011, selamat datang 2012, azam baru 2012 dan mcm mcm lagi la.
so, sebagai penutup kepada 2011 , aku nak post last tuk 2011


setiap tahun itu ada sahaja kenangan dan memori nya yg tersendiri
bagi aku 2011 merupakan memori nya tersendiri


kalo nak cerita kat sini cam tak guna gak, so better tgk balk post post lama aku
dulu akhir 2010 sebelum masuk 2011, post last aku ialah post ke 100, sekarang 2011, post aku hmpir 240, kalo tak silap
hahaa, tapi bnyk yg merepek je


apa apa pun, apa yg aku nak cerita sebagai penutup post 2011 ialah


perlibatan aku bersama rakan rakan aku dalam
pertandingan NASYID UNDERGROUND 2.0
baru je semalam benda berlangsung


walaupun tak menang, tapi puas hati jugak kerana baru nak jinak benda mcm ni lagi lagi bab nyanyi, aku nari tu kire pro la sikit, hehehe





kalo lihat kat markah atas ni, tgk markah ye bukan no tepi tu, tu salah susunan nya

kami hanya dpt peringkat 6 dari 7 kumpulan
but
so what
kiteorg bangga jugak
pasal kami praktis 2 mlm je tapi kami dapat no6 dari 7..hahaa
waalaupun bila fikir balik, rasa mcm nak wat balik je
but well, ia memang memberi memori kepada aku

so, memang baik jugak sebagai penutup tahun 2011

well,
biar lah kenangan itu sentiasa terpahat dihati kita
yg baik kita simpan, yang buruk kita jadi kan pengajaran dan teladan


sekian
azam baru
apa ek? hehee








No comments:

Post a Comment