Teman pena..

Wednesday, December 28, 2011

My Life in Melaka - coretan saya


Assalamualaikum

just nak share a little bit
a story that lama aku nak update, tapi masa nya lak tak de, so, aku cari masa sekarang ni tuk update

so, this is one of it, aku tak ingat lak tarikh dia
but ini waktu keluarga junior aku ADI NUR RASHID
kakak sepupunya kawin rasanya
so , di jemput AKU HADIR LA, ehhee
makan free, hehe

dulu aku dtg, waktu ayah nya kahwin
aku wat persembahan
sekrang ni, aku dtg sebagai tetamu dan nak lihat junior aku lak yg menari
waktu tu sumpah rindu nak menari.





NEXT
hehe
so, INGAT TAK pasal post pasal SEMINAR yg aku post sebelum ni
boleh tinjau kat link atas ni

so, becoz of success of our seminar
ada la duit lebih dari budget kami
so , we using it for family day of class 4F
at pantai puteri

diatas willingness of budak budak classmate aku, ACAP, JIJUL, PIKA dan Wan tuk organize kan nya
so kami buat 2 minggu selepas itu, hari ahad
tarikh tak pasti

gambar bawah ni waktu sambut birthday 3 org, YAYANN, PIKA, dan RIO









Hadiah ni semua dari budget kiteorg la





selepas mandi manda dan main game, ni la masa nya lepak lepak layan lagu



ada yg sampai tertido dan bawah ni la yg terhasil





so this is my class
AC220 4F


sekian
coretan ku yg kecil ini...
^_^

No comments:

Post a Comment