Teman pena..

Thursday, December 15, 2011

My Life In KWB - CItra Warisan ke Kedah

Assalamualaikum
kali ni entry mengenai perjalanan ku ke UTARA
haa, cheq pi kedah, lawat org org sanaa
haha memang aku tak leh nak ckp slang slang utaraa ni..

so, tarikh nya adalah pada 
9 - 11 hb Disember yg lepas
pada mulanya aku memang tak dpt nak pergi kerana pada 10hb tu (sabtu) ada test FAR dan seminar yg wajib aku attend..
tetapi disebabkan beberapa desakan dan halangan yg memerlukan aku kesana juga
jadi terpaksa la surat untuk seminar dan buat test awal dan minta izin hntr skrip lmbt sikit
nasib baik semua lecturer semua ok

pada mulanya
aku tak tahu 
kite ke kedah ni tuk apa
yg aku tahu tugas aku tuk menari nnt kat sana

rupanya ada INTEGRASI BUDAYA 
antara
 KELAB WARISAN BUDAYA
KEBUDAYAAN UITM KBM
dengan 
KEBUDAYAAN UITM KEDAH

so mostly gmbr bwh ni hanya randomly..




Gmbr ni aku bersama Headi..penari kedah, gempak dia menari tarian piring, kontem nya..smart seyy


sewaktu kat muzium arkeologi, lembah bujang tak silap


VIP malam tu, dua dari kiri ialah En Malik dan PM Zaiton. Pm Zaiton la penasihat KWB 
Yang baju biru adalah timbalan rektor hal ehwal pelajar kedah yg bru masuk dlm 2 minggu dan baju merah ialah penasihat kebudayaan kedah



kami Citra Warisan bersama penari kedah..



saje post, da ada org bwk kamera, msuk je la hehee



Ni sewaktu di Penang, jalan jalan di BUKIT BENDERA



Aku bersama DIANA RANI, lama giler tak jumpa, last jumpa kat SABAH ari tu, so ar tu dpt jumpa kechik, diana dan Faizal



sewaktu mnjejak kaki ke Muzium Arkeologi, katanya bas tak leh masuk, sdgkan boleh SAJOOO


Ini lah penari lelaki yg ada di KBM, hope next sem dpt tarik lagi ramai..



Cam mana sekalipun, aku baru lagi dalam KWB ni...
rupanya ramai betul yg talented dalam KWB ni, yang nyanyi nya sedap
akustik pun best
tak sabar nak tgk dak dak teater ngan dak gamelan
apa pun, SEMUA NYA ROCKSS!!
Sekian




1 comment: