Teman pena..

Wednesday, August 31, 2011

Saya Anak MALAYSIA, Saya Anak MERDEKA





Firstly, sorry ini cubaan kedua aku..malu gile ckp kat video, cm ckp sorg sorg pun ada..n sorry kalo suara or video tu agak gelap ok.insyallah , apa apa kelemahan akan dibaiki.
biasa je ni..

video

Cuba kita hayati saat saat ini
saat saat pengisytiharaan merdeka
saat saat MERDEKA dilaungkan
(thanks to www.ammar-rella.blogspot.com)




Dan ini video dari salah seorang Vlogger yg hebat (aku bangga dan berminat ngan vlogger dia, hebat!!)
nice vlogger dari dia..
i like ^_^






Oh ye jangan la kita lupa pada 

5 rukun negara kita


JANGAN LA KITA JADI MACAM YG KAT BAWAH NI LAK



SO
I PROUD TO BE A MALAYSIAN PEOPLE
SAYA BANGGA MENJADI ANAK MALAYSIA

walaupun kita tinggal berbilang kaum dan bangsa tapi kita masih lagi bersatu dan tiada pergaduhan disini
tiada peperangan
kita masih lagi mempunyai pemimpin yg hebat
kita masih lagi boleh hidup bebas dan tidak terkongkong
kita masih lagi boleh melihat langit dan menghirup udara segar

jadi hargai lah diri anda dan negara kita
saya bangga saya anak MALAYSIA
bukan saya bangga saya org melayu islam

SAYA ANAK MERDEKA!!!
YEAH





sekian 
^_^

No comments:

Post a Comment