Teman pena..

Saturday, August 27, 2011

game game game, tak hbis hbis ko ni kirin..

Salam semua nya.
Kita semua ada FB kan..
so apa guna fb??

wat profile kita,
add kawan
add photo
komen ngan org
like komen ni
like group ni
join group ni
join course ni
tolong org ni
buat duit disini (adakan?)
jual mcm mcm bnda
promote brg ni
cuba quiz ni
upload video ni
share video youtube
dan last ni
main game

Haaaa
ni yg nak aku kongsi..
aku suka main game kat dalam fb ni
mungkin salah satu cara nak hilangkan kebosanan.

Dulu aku mulakan 
dekat myspace
main

dulu game ni mcm power and popular waktu tu
kita akan try nak naik level supaya kuat
lawan dengan kawan lain semua
kat myspace tu game ni je yg aku pandang dan aku main
hehe

next bila aku da start main FESBUK ni..
aku mula main 

FarmVille


waktu tu popular ni pasal
ramai yg main
dan aku sebenarnya minat gak game yg macam ni
dulu aku suka main kat ps1 game harvest moon.


then aku tukar lagi
aku main kejap je
PetVille


asal main kejap?
ramai yg tak main game ni
hehee

lepas tu
aku main lak

CAFEWORLD


ini lama, sangat lama
pasal game dia memasak 
dan kita leh arrange dapur
masak apa yg kita nak
ikut apa dia bagi la
buat dia punya task semua

dan aku mula perlahan dan berhenti main
bila aku ketinggalan
dulu aku main internet laju je pasal pinjam jiran sebelah
tapi bila tak de
aku kesesakan la tak leh main..


then aku agak lama stop main game kat fb...
kemudian aku sambung balik 
dan sekarang aku bergerak aktif dengan dua game ni sahaja

ahahaaa



buat masa ni aku aktif main ni
so sape sape yg ada main game ni dan nak menjadi jiran aku
meh la add aku

hahaha
tu sebab ramai marah sebab saya bila ada bnda post kat fb , bnyk nya pasal game, haha

sekian





No comments:

Post a Comment