Teman pena..

Thursday, August 4, 2011

Kawan yang Hebat.. =P

Assalamualaikum

Ha , just nak menambahkan koleksi karya karya terhebat(hebat ke? haprak ada la)
huhu, sedey jap.

anyway. seperti dibaca diatas, topik mengenai KAWAN YANG HEBAT

Hebat sangat ke dia ni??


Hmmm, hebat? Boleh la, pasal orang lain tak de kehebatan dia tu..


apa yang Hebat sangat kat dia tu?? Ada power ke?


Ye ar, dia ada POWER, aku pun tercabar.

Siapa dia tu yg power sangat tu??


Oh, dia ni junior aku dulu kat sekolah

OOOOOOOoooooooo.... so apa power dia ni? Nak gak aku tahu power ke tak?


Haaaaaaaaaaaaaa
so before aku bgtahu ko power dia yg hebat ni, aku nak tanya ko leh?

Tanya laaa...

Ko ni sape ha? aku tak pernah nampak pun? kat kawasan ni? Nak kata Kiki bukan, ahli keluarga aku pun bukan, ko ni sape??

O ye, lupe gua nak kenal kan nama, gua ni bukan sape sape pun, gua tak de nama pun, saje nyibuk kat blog lu ni..


Alamak, patut la aku tak pernah nampak ko...nasib baik lu jiwa jiwa rock pun, muka cute, hahaa, nampak sangat innocent, wawawawa

Eh lu jaga sikit ar, lu mahu kena ngan gua ke, nanti gua kasi sennnngggggaaaaaattt baru tau...


wowowoo...bro rilex la bro...apa kasi kecoh kecoh, pag pagi ni gua mahu relax maaaa.... lu masuk tempat gua, so lu kasi jaga laa, kaaannnn....

wwoooo...orite bro, eh lu sambung la cite lu, gua nak tahu gak ni, pasal lu nye member tu..


oh ok, lu tahu barang tak? lu ingat dia ada perasaan tak?


barang gua tahu la brother, gua pegi sekolah dulu, kat sekolah pondok tu brother...gua bukan tak sekolah laa.. tapi gua mana penah dengar barang ada perasaan brother...gua tengok barang tegak je cam tu brother... apa main main perasaan ni...gua rock rock cam ni pun, gua tak gila la..


alamak ko ni...feeling feeling tacing lak kat sini, aku tanya je, bukan marah ke, apa, hisshhh... tu la aku tak kata pun ko gila, tapi tu la kehebatan dia ko tau tak... dia leh tahu perasaan dan rupa barang dari segi tersirat tu..

Gua tak paham la maksud lu bro...apa tersirat semua ni..apa apa bro..jangan kasi gua konfius bro...

Ok contoh power hebat dia ni, yang gua penah dengar ar..

Cincau, lu tengok hitam dan ada isi dia kecik kecik tu kan, kawan gua ni leh nampak perasaan dia sehinggakan dia cakap

"dah la kat pasar tu banyak cincau yg hensem hensem 

pilihan aku..wahhh"


Lu cuba byg, bukan kuasa ke tu, kita tak de nampak tau, dia je nampak.. hebat tu!!!!


gua kasi satu lagii...



"Oh, Comelnya Air tu"


tengok air comel kot...aku rase air same je semua, colur je lain n rasa...


satu lagi...


"dah tu bnyk kuih comel,tak tahan mata aku ni huh"


lu tak caye lagi ke?




Ok ok , gua caya lu, power tu....(ternganga)



Terbukti!!!

Tiada Sape Boleh Challenge dia

DIA MEMANG HEBAT

PERGHHH,

HEBAT NYA KO

(Hebat ke?)

Krik krik krik krik

hehe

Renung renungkan dan selamat beramal

Sekian

=P




No comments:

Post a Comment