Teman pena..

Tuesday, August 30, 2011

Salam ucapan MerdekaRaya dari kirin..^_^

SEHARI SEBELUM HARI RAYA

Bangun lebih kurang pukul 2 petang ..
Biasa bila aku bangun je
aku akan kejar ke FACEBOOK dulu
heheh
(ngan muka bangun tido)

so, pergi cuci kereta dulu


tu la kereta waja tu, da kat 2 minggu tak cuci, sejak bawa pegi melaka 2 kali ya, pasal nak uruskan rumah sewa nya pasal. cam mana pun rumah sewa da settle da.  memang kotor sgt sgt, kesian dibuatnya aku tengok kete aku =((



walaupun last day sebelum raya pun, sesak jugak tmpt tmpt basuh kereta ni...busy, sesak tau..nasib baik, pekerja diaorg ramai.



Selepas cuci kereta, pegi isi minyak sikit (pasal guna wit sendiri) then sebagai pelengkap kereta
HAHA
AMBi PUR..limau nipis...hmm bau wangi da kete skrang, hehe


So after that aku buat satu trip lagi, kete mak aku lak. tapi isi minyak ngan check pressure tayar je

then follow abg aku pegi ambik cake!!! nyum nyum





oh ya, aku bukan ambik kek je..aku ambik rendang daging ngan rendang limpa..tu ar dlm beg kuning tu,hehhe

so bila malam , standard every year, aku suka follow TAKBIR RAYA!!!! YEAH!!

lepas takbir raya umah ke umah then tido la tuk bgun esok pagi ke MASJID..solat raya.


hmm, itu la ringkasnya hari ku sebelum raya.

Dikesempatan ini juga ingin aku beri ucapan pada semua orang yang mengenali aku

1. Kepada keluarga ku, mama , papa, abang2 ku sekalian dan juga kakak ku, Irin minta ampun minta maaf atas salah silap kirin terkasar bahasa, menengking tak tentu pasal, malas dan segalanya la, dan halalkan makan minum irin...SELAMAT HARI RAYA

2. Kepada rakan rakan ku SMK(L) BB especially to mama su dan cikgu lain, ammar, fahmi, acap, megat, syazwan, ariff...mohon maaf atas salah silap aku jika aku bnyk menyusahkan korg, bila plan mana mana, aku selalu tak de n jika alasan aku tu memberi beban dan masalah pada korg, harap maaf. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

3. Kepada sahabat sahabat ku warga PLKN BATU JONG KUMP 2 SIRI 5 ( hope betul la ni)
SELAMAT HARI RAYA KORANG,insyaallah ada masa nnt kita kumpul lagi okay.. ^_^

4. Kepada sahabat sahabat UiTM ku, Classmate aku DIA D dan semua batch coursemate DIA.., SAHABAT RUMAH NO. 1082,DAN YG MENGENALI KIRIN....SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...maaf jika seperkenalan kita ada terkasar bahasa atau terkasar laku...MAAF ZAHIR BATIN..

5. Kepada warga KEBUDAYAAN UITM MELAKA, DAN SENCETRA ...maafkan kirin sekiranya sepanjang kirin menjaga korang , mendidik korg, mengajar ada kirin menengking, atau mengutuk , atau membahasakan kau dengan sesuatu yg jahat. kirin minta maaf sesungguhnya itu semua dlm proses pembelajaran dan terima kasih kerana dpt bertahan bersama kirin..maaf juga jika sepanjang kita bersama sama menguruskan event, ada kekurangan dari pihak kirin..sungguhnya kirin hanya insan biasa...
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITIR< MAAF ZAHIR DAN BATIN

Sorry pada sape sape yg sms tu , tak dpt balas pasal masa dan juga ada no yg saya tak dpt nak kenal pasti, insyaallah saya akan balas nnt..


generally, aku ada wat satu video ucapan..but simple, n biasa je..
kalo tak menarik tu sorry la..
just nak cuba je




SEKIAN

oh ye

Kepada semua yang masih lagi sibuk menyambut hari raya

ini, sambil kita menyambut hari kemenangan Islam ni, apa

 kata kita menghayati satu lagi saat2 penting dlm hidup kita,

hayati lah kemerdekaan kita bebas dari jajahan luar dan

 bebas dari jajahan mental dan fizikal..moga kita sematkan 

sedikit dlm diri kita semangat merdeka dan jgn la kita hanya

 mengenali perkataan merdeka ttapi tak pernah mengenali

 maksud merdeka. SELAMAT MENYAMBUT HARI MERDEKA. 


MERDEKA!!

MERDEKA!!

MERDEKA!!


No comments:

Post a Comment