Teman pena..

Tuesday, June 28, 2011

Strawberry Field Cafe...


Hari ni aku ada temu janji yang jarang untuk berlaku
temu janji sangat
ayat nak power je ko ni kirin
hahhaa

well, its like this
hari ni akhirnya untuk sekian lama
hampir 5 bulan
( hmm lebih, aku rasa)
aku tak lepak ngan kawan kawan aku ni

ATAS SEBAB???
hmmm ada la
susah nak clarifykan,
panjang
nnt berjeler jeler
so malas aku nak cerita benda tu

so aku da bnyk kali asyik cancel semua event bersama
bukan nak kata aku ni VIP
VERY IMPORTANT PERSON KE APA
NOOOOO!!!!
aku bukan VIP
AKU VCP

aku la orang yang paling
VERY COMPLICATED PERSON

so, alhamdulillah
Allah memberi aku sedikit ruang dan kekuatan tuk dpt jugak berjumpa dengan mereka tadi disana

walaupun 4 org, tapi bagi aku ok la
dari ZERO

so, banyak jugak bnda yang aku tau
walaupun keadaan dia kadang kadang KRIK KRIK KRIK
tapi aku kdg kdg ilang point nak ckp apa
pasal da berjauh sangat
(teruk sangat ko kirin)

hehe
well thanks ammar, syazwan n ariff pasal ajak aku lepak sekali
i have fun walaupun kejap

sekian 
^_^

No comments:

Post a Comment