Teman pena..

Tuesday, June 7, 2011

Lepas kemaruk nak tengok wayang ari tu, tapi NAK LAGi...


Akhirnya

kerana da kemaruk sangat nak menonton wayang

kemaruk gila, kerana busy je ngan keje dan jadual yang berpusing sikit

aku terpaksa la menggigih kan diri ni

berjaga sekejap
untuk tengok wayang!!

YEAH!!

Bila ye aku pegi?
hmmm yang pasti minggu lepas la
tapi aku nak update skrang
hahaha

well, aku pegi pun atas decision aku sendiri,
tak nak melibatkan orang lain ke
nak ajak orang lain ke apa
kerana sekarang ni
aku nak keluar ikut cara dan masa aku

so kalo aku ajak orang yg tak boleh follow kang
ada lah yg jadi taik..
haaaa
so baik kita gerak sendiri

kalo betul betul da bole free tu
then barulah aku kuar ajak orang

Well
aku keluar ari tu
memang tak sia sia
dpt gak pegi ngan dua tiga org dak jiran aku ni
pasal diaorg pun nak tgk wayang je

aku kuar waktu hanya tuk tengok wayang je jap
then balik rehat pasal malam nak kerja balik
sooo

KUNG FU PANDA 2 

GEMPAK!!!

memang berbaloi tengok kat wayang

fuh, tapi penat dia lepas tu
mati laaaa

hahaha
salah aku gak

hmmm cam mana lepas ni
aku nak gi tgk wayang lagi tapi
bila agaknya ya

hmmmm....
^_^

No comments:

Post a Comment