Teman pena..

Thursday, June 9, 2011

Kirin chatting, rindunya, Good Luck korang ^_^







Sedang aku bekerja
sambil menahan mata dari tido ni
(tak tahu nape mata ni ngantuk sangat)
haihhh


aku pun melayan FB
itu pun masa customer da kurang da...


hari ni, customer non stop sampai kul 1 lebih tadi, perghhh memang tak sempat duduk la. terpaksa lari sini sana jap, kena panggil sini, panggil sana, pastu dengar bebelan india ni...sakit ati je...
entah apa yg diaorang carut kan..

=((

so tadi dlm kul 3 lebih, nak dekat kul 4, baru aku online..
pasal nak bagi hilang ngantuk ni, aku cuba tahan tadi, tersengguk la jugak kejap.


so
duk online tadi.


aku dapat jugak  chat ngan junior aku!!!
seronok la jugak.


lepas rindu =)


macam macam gak dapat borak, ye la lagi lagi kebudayaan UiTM Melaka ada event MALAM PUISI ISLAM, jumaat 10 jun 2011.


Hamster ada tanya sama ada aku dpat datang tak tuk event
tapi sayang, aku tak dpt, kerana aku da kerja, so susah sikit
tapi aku harap event lepas lepas ni, aku dpt cuba try dtg
kalo dpt laa
(bole ke dapat aku ni)


huhu

so tadi dapat chat ngan junior aku ni, ADI.


yang laki tu la adi ya, bukan perempuan ni ek, tu odah, a.k.a ODDY
=)

so memandangkan event diaorang malam ni je

so adi pulak biro logistik
first time
so dia minta aku tunjuk ajar pasal sebelum ni pun aku pernah handle biro logistik, itu pun first time gak
hohohoho

tapi nak kata mahir sgt tak de la, tapi kira da boleh faham dan tahu macam mana nak uruskan nanti.
so hari tu adi ada tanya, so aku tolong la. 
N tadi chat pun dia nak tahu apa next thing yang kena buat
well selain tu, ada borak pasal study dia, pasal sencetra sikit, pasal speaker

hahaha
rasa macam dah lama sangat tak borak ngan adi macam tu.
kira nya macam terubat jugak lah rindu sebenarnya

semua busy kan, so bila ada masa free tu, dpt la cite pasal macam macam benda.
hehehe

Adi ni selain biro logitik tuk event ni, dia lah protege aku, hahaha
protege teknikal
Aku lah mentor dia
hohohoh
so, bila aku tak de, adi lah pengganti aku
Aku bangga ngan dia
=))

"TUNJUK AJAR KU SIFU"
hohooh

bila tadi chat pasal teknikal
RINDU GILE!!!
rindu nak wat teknikal lagi

bawak laptop
burn cd
bawak speaker
pasang semua benda tu
cari lagu
edit lagu
susun lagu
potong lagu tampal lagu

haihh kenangan semua tu



MALAM NI MALAM PUISI ISLAM BAGI MEREKA
HOPE SEMUA NYA BERJALAN :LANCAR 
Wat yang terbaik Korang =))
amin

nota tangan: sedih gak tak dpt gi tgk, tapi maybe next time, huhu
rindu adi
rindu semua orang
huhu


sekian ^_^

No comments:

Post a Comment