Teman pena..

Wednesday, June 15, 2011

Saya Tak Suka, Kirin Tak Suka

Assalamualaikum
warga blogger sekalian
sihat?


hmm...
setelah awak dah baca tajuk dekat atas ni, hmm mungkin tertanya jugak bukan?
apa yg tak suka tu? dan kenapa saya dan kirin? bukan sama ke?
haaaaa


apa yang saya nak dok nak kongsi sama korang ni
hmmm baru baru ni ada la dalam seminggu ni
hati ni selalu je terasa nak mencuba
tengok orang buat best je
mcm tenang je
seperti puas bila buat benda tu


hmmm
apakah benda itu
jangan otak songsang sangat ar....
tak baik fikir bukan bukan


apa yang aku nak perkatakan ialah
aku nak cuba hisap rokok


ala
bagi orang lain benda tu agak mcm standard la
apa apa la korang nak katakan
but benda ni la aku nak cakap


so first
apa sebab kau nak cuba?


benda ni kita tak leh nak salahkan sape sape
kadang kadang disebabkan kita tertarik tengok dengan orang lain, kawan kita ke
so kadang kadang kita tengok kawan kita ni mcm cool je kan hisap rokok tu
so ia menarik kita tuk bertanya, apa yang best sebenarnya dari hisap rokok tu
mcm aku, aku ramai sangat kawan yang hisap rokok, so kadang kadang tu ia mendorong kita la untuk mencuba.


cool kan? ke cool tak?

Secondly
Da cuba dah?

Da, aku dah cuba da sikit.

thirdly
So , macam mana kirin?

WOW!!!
Memang susah aku nak terima
walaupun da cuba sikit
bila kita da hisap benda tu
hmmm
sakit dada wei
perghh

baru lah aku dapat rasa dari segi saintifik nya itu 
apa rasa bila da masuk dlm jantung kita

well
aku bukan nak kata bukan bukan pada org yg hisap rokok,
aku just nak kata pasal aku je

well
setelah aku mencuba
aku rasa aku tak suka pada rokok
yeah!!!
Lagipun , aku pernah cuba nak membeli rokok batang
tapi mungkin kerana aku tahu kesan dia dan juga kerana aku rase takut dengan kesan pada badan aku
so aku tak pernah mengambil nya, hanya ari tu bila kawan aku ni bagi aku rasa sikit
and its really
wow
aku tak dpt rasa mana dia cool dia dan mana dia kesedapan dan ketenangan dia

mungkin untuk aku mcm tu la, tapi bagi lain, ada rasa nikmat nya dimana mana tu

so
that it
KIRIN  TAK SUKA

I HATE IT


katakan
TAK NAK PADA ROKOK

hahaha
sekian
^_^



No comments:

Post a Comment