Teman pena..

Tuesday, June 28, 2011

Kirin rindu Cat Pelaka, Berus, Kerawang, Kain dan De'ART Famiy

Assalamualaikum
Sedang semua org sedang nyenyak tido dibuai  sang mimpi
aku pulak tengah bekerja
dengan mata yang mengantuk gila
perghh
tak tahan dibuatnya
rasa nak lelapkan mata je

( untuk pengetahuan anda)
Kirin memang lelapkan mata lepas tu, dia tak tahan sangat dan dia tak dpt nak menyambungkan post ini

akhirnya dia sambung pada keesokkan harinya


APA YANG BERIA SANGAT NI KIRIN? NAK TULIS SAMPAI TERTIDO BAGAI, SAMPAI TAK DAPAT NAK SIAPKAN...


maaf le, bukan sengaja, da ngantuk, so better lelapkan mata jap
hmm, apa yg aku nak cite ni tak de la best apa pun, gempak mana pun, meletop kebaboomm pun
just saje saje
this is my blog right!!
ceh, bongkak lak aku tiba2
blog pun tak bgus mana *_* mati akal jap


ooo, ok


dulu aku ni budak nerd n bodo sgt
yes tak tipu, semua aktiviti sekolah dulu aku tak penah join
waktu sekolah rendah dulu la


then masuk sekolah menengah
aku da cuba beranikan diri dengan msuk persatuan , kelab dan macam macam lagi aktiviti sekolah


so waktu aku form 2 dulu, aku ada masuk kelab seni
atas sebab apa aku masuk?
hmmm, mungkin waktu tu aku rasa ada sesuatu yg best kot kat dlm kelab tu
so aku join ngan kawan kawan aku.






APA BEST SANGAT KELAB SENI KO NI?


Best sangat
untuk aku la
tuk korang mungkin kata tak best
but for me, i learn many things there
Kelab Seni BB adalah kelab di mana, kalo semua formal event , untuk perhiasan pentas, kitaorg la org nya.


Kamilah the designer.
YEAH!!!


SO untuk hasilkan huruf, pastikan kena ada font dia, polistrine, cutting polistrine,colour semua n berus


untuk hasilkan colour tu kena ada CAT PELAKA, template(ye ke?), berus dan sudu, best main testing testing colour


Sketing pentas mestilah kena ada kain, pin, bunga, sponge


beside font huruf kena la ada corak tuk ceriakannya, kerawang ke, nombor ke, bunga ke


hmm menarik tau


Dalam Kelab Seni tu
kami belajar dari dua orang guru yg sgt hebat


PN SITI MARIAM DAN PN SUHAIBAH
AWESOME!!!


Benda yang sampai sekarang akan aku ingat ialah


1. Jika ada nak buang sampah contohnya suratkhabar (yg melibatkan kertas cm tu), sebelum buang, lipatlah kertas atau bungkusan mknn(nasi lemak contoh) sehingga kecik then baru buang. Kenapa macam tu? Sebab boleh jimat ruang dan boleh isi banyak sampah lagi dlm tong sampah tu.


2. Didalam Kelab Seni, tiada perkataan TAK... mesti boleh lakukan dan boleh jadi.
Ia tak semana mana da ajar aku tentang, jangan putus asa, bila kita tak jumpa lagi jln , mesti ada jalan dan cara.




2 Benda ni aku masih praktikkan sehingga  kini.
Aku yg menjadi kisah ku sekarang


AKU TIBA TIBA RINDU DENGAN SEMUA TU



CAT PELAKA YA, BUKAN CELAKA....hehe


Berus untuk mewarna


MY BB SCHOOL


Ni lah salah satu contohnya, kerawang,

Aku rindu untuk buat semua tu, stayback sampai tgh petang
BEST
huhu

SEKIAN
^_^


No comments:

Post a Comment