Teman pena..

Monday, May 9, 2011

!surprise!


Cerita ni dah lama aku nak cite…
Tapi memandangkan broadband aku yg da terlebih limit
X byr bill lagi
So susah la sikit nak update
Haihh


So aku nak update bnda ni dah lama sgt…
Kisah yang akan ku ingat sampai bila bila
YA HAA!!!

10 APRIL 2011
Merupakan sebuah saat aku melangkah ke umur 21 tahun
Saat ini dan hari ini memang aku takkan lupa
Tarikh bersejarah tuk aku
Kerana aku DIMANDIKAN DUA KALI pada hari yang sama



First

Tepat saat 12.00 tgh mlm hari itu
Aku dpt panggilan dan mesej dari mostly family aku la
Then kawan ku pika, nana dan fikri
So aku harap nobody akan tahu
Pasal aku takut kena mandi lagi

Tup tup
On the way balik tu,
Ternampak pulak ijat,acap, banok semua…
Dlm hati da cam SHIT la jugak
But aku wat bodoh jee laa..wat cm nothing is happen

Malangnya
Tak menjadi, pabila malam tu dlm pukul 1 pagi…
Banok, acap, kapas, ijat, sai, nasa, mawi, budak umah 1082 , fik , paji , semua berjaya menangkap aku
dah jadi seperti menangkap lembu.
Aku lawan jugak, sayang sekali mereka terlalu ramai
Huhu
X mampu nak berlawan

So I get first mandi from my classmate…
THANKS KORANG
(dlm hati cm sedih la gak)


SECOND

Actually
Aku mengharapkan ucapan dari junior junior aku
SENCETRA
Sorang pun tak wish
So it’s quite sad la
Hmm cedey sgt
Aku ingat sorang pun tak kan ingat
Lagi lagi, each person dari budak tu tak pernah aku lupa birthday dia
Waktu tu, aku paling hope, sorang ni wish sgt, but aku senyap je la

So pagi tu cm biasa, aku online je
So terima la comment dari dak dak facebook
THANKS sgt sgt
“nak hadiah,huhu “=(

Then aku still tak terima any mesej pun
Kecuali tengahair tu dari capik
THANKS CAPIk ^_^

Pada hari yg sama, ye la memandangkan hari ahad kan
So dengan segala telah terancang
Aku, nora dan ayed da berpakat nak jumpa ,
 lepak together gether for last time kat kafe
Sebenarnya banyak kenangan gak aku, nora n ayed bersama kat kafe
Bnyk kisahnya
Disitu lah bermula detik naiknya kebudayaan jugak
Hehee

So petang tu dari kul 5 lebih lagi dah berjumpa
Mula pegi ke padang kawad
Ada event mpp, tapi aku menjenguk je
Tgk budak budak ni main game, ayed, haiqal, bubu, along
So duk la situ
Aku sbnrnya ada terfikir gak mahukang aku kena jgk
Pasal aku da serik tepung lagi
Nasib baik tak kena
Lepas tu terus pegi lepak kat jeti
Seronok la,laha antara satu sama lain
Haha

Then da azan semua
So terus ke kafe,pasal itulah tujuan memang nak buat pun, lepak sana

So, aku waktu terlintas just nak mesej shaf suruh turun makan , kalo dia lapar, pasal selalunya
Aku akan suruh belanja dia makan
Dia lapar.

So benda tu agak pelik bila

1.      Ieya tiba tiba muncul – mula mula tu tak fikir apa sgt, mungkin terserempak dia nak makan kat sini je, menjadi tanda soal bila dia cari capik..?? (skandal ke) tapi aku pun rasa tak , wat bodo lagi

2. shaf, adi, izhar, capik dan haiqal turun sekali… aku rasa lain, pasal jarang mungkin tuk lihat mereka ni turun sekaligus.? Mula mula tu da rasa la jugak lain nya, tapi aku ikutkan aje…senyap je..maybe diaorg memang nak lepak kot
3.      Ieya tiba tiba kata nnt ada sorang lagi nak join, ekyn junior… cm pelik la gak…pasal cm mana ekyn junior leh nak join tiba tiba.
4.      Mira, odah, dan izyan join tiba tiba…aku dah syak da something, but maybe diaorg nak lepak je kot. Tapi feeling tu da rasa la
5.      Then wan dan bubu jugak ada. Lagi lah wat aku rasa pelik. Pasal memang plan hanya aku, ayed dan nora je nak lepak.
6.      Ni aku rasa da something sgt bila ekyn dtg bwk kek. Sumpah aku cm terkejut dan takut, bukan apa. Tak nak la celebrates kat kafe, aku malu. Tapi bila haiqal kata tu untuk kawan dia, so cm hmm ok la sikit. Sedih pun ada gak, hahhaa
7.      Then makan semua…ayed tiba tiba ajak lepak jeti balik, aku da dpt agak da. Kali ni konfem. But aku follow je. Pasal jnji nya nak lepak bertiga je.
8.      Memang best lepak mlm tu, seronok lak mlm tu baik lak cuaca nya.
9.      Tup, nmpk mereka dtg arah sini..then cm diaorg kata nak celebrate birthday wan. Wan birthday dia 7 april. So kalo nak celebrate pun memang tak salah pasal da lepas birthday dia, tapi nape waktu tarikh birthday aku, huhu
10.  Bila ayed kata dia org nak celebrate birthday wan, sedeh da konfem, pasal rasa putus harapan da, diaorg ni tak ingat aku kot. Huhu sob sob sob.

11.  Then ayed ajak nak pi tmpt lain lagi, so ayed ngan nora nak gi tgk apa diaorg wat, aku dtg je, tup dia nyanyikan lagu HAPPY BIRTHDAY!!!
Terkejut la jugak , pasal tak sangka, walaupun dpt agak, but tak sangka.

Dan paling tak sangka
Aku kena tepung
Cm mana pun tepung bukan tuk kongsi seorang je, aku memang suka kalo semua kena

YEAH
So, thanks sgt yg celebrate aku, dgn KEK SECRET RECIPE…bila agaknya korang pi beli
Smbil mkn kek, ko bagi facial muka kat aku, semua org ya, hahaha…
Dan TERIMA KASIH JUGAK PADA HAIQAL
Kerana Berjaya memandikan aku di TASIK TUN FATIMAH.
Well , first time masuk tu, aku ni takut sikit, takut tak leh berenang. Rupanya tak de la dlm mana.hehehe
Well, kalo aku da kena , ingat yg lain lepas,memang tak la.

So nak cite lagi panjang takut tak tersampai moodnya
So ni la sedikit bingkisan gambar saat saat itu


































Thanks sgt sgt pada semua, especially ketua projek HAMSTER dan penolong ketua projek AYED. Kepada mira,odah, izyan, ezzy, fyra reverse, ikin, ekyn junior, nora, ieya, esti, shaf, adi, capik, izhar, wan, haiqal, bubu, syaz junior * hope aku da sebut nama semua ni

Merupakan satu kenangan kepada kirin. Tak sangka hamster boleh merancang bnda mcm ni, memang terkejut gila, thank u so much hamster for everything, termasuk la KIKI. Hehee
Thanks yg celebate mlm tu, I LOVE U ALL. Korang adalah sahabat, teman,dan family kirin yang paling kirin sayang . SURPRISE mengejut ni sbnrnya salah satu impian kirin nak waktu smbut birthday kirin. Tak sangka lak ada org yg buatkan. Thanks pada ayed dan nora kerana Berjaya menipu aku dan menggunakan masa tu. Aku tak sangka langsung.

=))
Salam syg
kirin


KIKI, hehe ^_^


No comments:

Post a Comment