Teman pena..

Sunday, May 15, 2011

al kisah 13 MEi...

al kisahnya nak menjadi hari yg bertarikh 13 Mei 2011 bersamaan dengan hari jumaat.

sedang syok syok tgh main MUKA BUKU



dpt call dari Pn Eltis.


aku pun angkat la


dialog lebih kurang ini mcm ar ^_^

aku: hello..? (pasal nombor tu mula mula cm tak kenal)
Pn Eltis: Kirin... awak pegi tak senam seni ni?
Aku: owh puan...ha ha pegi pegi.
Pn Eltis: Bila awak nak datang?
Aku: Esok pagi lah pukul 7
Pn Eltis: owh bagus bagus, kamu nak tidur mana nanti?
Aku: Kata kena daftar kat PERINDU ngan KENANGA kan..
Pn Eltis: Ye la, bila awak nak daftar nya?
Aku: Esok lah...
Pn Eltis: Daftar kolej nya hari ni lah, esok mana ada.
Aku: Aik, tak de pun bagitahu dlm email tu, katanya ..
Pn Eltis: Memang lah, sepatutnya daftar hari ni, jap jap, kak nurul...daftar kolej nya sampai pukul berapa?
Nurul: 10 mlm
Pn Eltis: hari ya?
Nurul: YA!!
Pn Eltis: hah, hari ni kena daftarnya, esok semua cuti, kolej semua cuti.
Aku: owh ok ok, nnt saya check ngan budak budak ni, nanti apa apa saya call puan balik.


HAAAA...tiba tiba lak kena gi daftar kolej, kalo tak esok nya aku nak stay mana, adoyaaiii

so call mira, dpt call dari odah, call ezzy pasal nak kena uruskan , nak cite panjang memang panjang dan berbelit.
gigih aku ni fikir solution sambil angkat beras ni, haihh
transport kat umah ada masalah nya imegresen tak lepas
so kena la cari solution lain

nak suruh perempuan buat, pn eltis kata tak boleh. so terpaksa aku cari jiran aku, nasib baik dia ada motor, SO kena la naik jugak. kul 6.50 gerak dari rumah, sampai UITM Shah Alam di kolej Perindu pukul 7.30.

dpt mesej dari odah kata yg diaorg pun boleh buat, ADOYAI, nape la lambat sgt dpt mesej tu,
tapi da sampai layan kan je la. lepak lu ngan EZZY dan ODAH di PAK ALI SECTION 7

lepas tu nak ke pak ali da la sesat gak, sesat ke lebuh raya, sesat ke lorong salah, haihh memang dugaan sikit mlm tu. HAHAHAH

then smpai PAk ali kul 8.15 so lepak jap, then gerak ke UITM balik dlm pukul 8.45 pegi daftar kolej, then baru balik ke PETALING JAYA balik.

tu la dugaan ataupun nikmat ke shah alam, hahahaa entah la. jumpa kejap ngan muzzamil kawan PIN penang =)

so, apa apa pun, thanks pada zakwan kerana sanggup bwk aku ke SHAH ALAM, kita jalan habis kat sana, hahaha


No comments:

Post a Comment