Teman pena..

Sunday, May 22, 2011

Kelawar Malam - thats Me ^_^

salam semua
haaaa

sekarang ni
aku da start keje da
ye la
takkan nak goyang kaki duk umah
besarkan perut kan
so memang tak la

nak try diet ni
huhu
sedey kalo makin besar
badan

so aku pun da start keje
nak keje pizza hut, cam da bosan. so nak rasa keje lain

so nak wat resume, sampai sekarang tak habis habis lagi
so keje la ngan abg aku dulu
dekat

AL-SAFA BISTRO

as a cashier
so the point here is

aku keje belah malam
SHIFT MALAM
dari kul 8 mlm sampai 8 pagi

so aku nya kitaran hidup dan suasana da berubah

ayooo, mula tu susah la gak
cube menahan tuk bekerja selama 12 jam 
pada waktu malam yg sedangkan semua yg lain tgh nyenyak tido, mimpi best


tapi dah nama kerja, so takkan nak merungut kan
so aku bukan merungut ek, ni just nak bgitahu
hehehe

so now im a KIRIN BAT
hahaa
jadi kelawar la



oh ye
keje apa?
aku keje kedai makan abang aku as cashier je
cashier malam
so mlm aku la kire nya cam lead belah cashier
abg aku balik
huhuhu

so im still new
baru kerja
kire kire baru seminggu

seronok?
hmm ok la jugak
nak cari wit

duit ni tuk simpanan aku 
tuk degree
tuk suka ria
dan untuk ... ada la. important thing.

hehee

so
kepada yg bekerja malam seperti aku
selamat bekerja
kepada yg sedang nyenyak tido
selamat malam

singgah lah ke alsafa, section 7 kelana jaya
saya disini
ehhee ^_^

sekian.


No comments:

Post a Comment