Teman pena..

Sunday, May 29, 2011

kata hati aku masa ni..

Aku tahu aku kelam kabut
kadang kadang buat sesuatu perkara tu tak pernah berfikir
thats me
ARIES
bukan nak kata aku percaya ke pada bnda ni tapi boleh nampak.

Kadang kadang aku akan cakap tak tentu pasal
marah tak tentu pasal
cakap tak tentu pasal
 aduh 
sumpah 
nape waktu ni nak berlinangan air mata lak ni kirin

hmm,
maafkan aku
aku seorang yang ingin menyatakan perasaan aku pada kau
tapi seperti aku cakap
aku ni clumsy
so aku tak berani nak sakit kan hati orang
aku tak nak orang marah sebab aku
aku tak nak sedihkan orang atas sebab perbuatan aku

kalo hari ni aku buat
pasti esok aku akan merayu kemaafan kepada kau semula

aku tak suka sakitkan hati sape sape

aku tahu kau takkan cakap ngan aku lagi
aku tak marah ngan kau pun
tu pasti
mungkin kau tak nak cakap ngan aku lagi
tak pe
aku terima

benda lepas aku tak nak ungkit
pasal aku dah buat perjanjian ngan diri aku

NO REGRETS
KIRIN

dari awal sampai akhir. sehinggalah sekarang
sedih, dah la kirin stop nangis, malu orang tengok(SHIT)
menipu aku kata aku sentiasa happy
aku lebih rela tengok orang lain HAPpy dari aku sendiri

aku akan menunggu
bila bila masa 
kau nak sms , call , email, fb ke apa ke
silakan

hanya satu pinta ku
teruskan berjaya
ingat janji kita
janji kita berdua

aku akan melihat kau dari jauh
walaupun ada masa diri ni berlawanan ngan hati ni.

jika

jika

kau mungkir janji kita
aku sedih kerana
usaha aku selama ni
musnah
tak kisah lah kau nak anggap aku apa

aku nak kau berjaya


No comments:

Post a Comment