Teman pena..

Saturday, May 28, 2011

Sejuta Belia, asal tak gi kirin?


Wahai semua rakan bloggerz ku yang membaca,
seperti yang dimaklumkan pada semua sekalian alam
bahawasanya
telah dikhabarkan pada tanggal
27 hingga 29 haribulan MEI 2011
akan diadakan 
HIMPUNAN SEJUTA BELIA
yang bertempat di PUTRAJAYA


WAAAAAAAA!!!!
sedihnyaa
hari ni dah masuk hari terakhir da


aku tak dapat nak gerak gerak lagi kesana.
nak ajak teman tak ada
kalo ada mengada,puteri lilin
nak gi sorang, tak berani pasal tak tahu jalan sangat.

hari ni hari last, nak gak merasa apa yg ada kat sana.
cam mana?
huhu
tinggal hari ni, ko ada lebih kurang dalam 16 jam je lagi, ni je peluang ko nak jenguk sana.

dah la semalam ko keje kirin.
hmm, penat gile,akhirnya aku kalah gak

aku kalah ngan tido aku gak, ngantuk gila babi la. minum red bull pun tak leh gerak gak.
akhirnya aku tersadai jap tadi.
nasib baik ada cha cha tolong back up aku
(dia pun tak tido lagi)

ni semua penangan, tendangan , pukulan 
final game 
MANCHESTER UNITED DENGAN BARCELONA


yang akhirnya kemenangan berpihak pada BARCELONA
3 - 1

okay, aku dah kuar topik, yg pasti aku nak gi sana!!!!
HARI BELIA
HARI NI LAST WEI
ADA SAPE SAPE NAK BAWAK AKU?
huhu

tengok je peta atas ni
(sorry tak berapa nampak)
ko bayangkan je ko nampak.hehee)
banyak wei tempat leh kita terokai
TU YANG AKU NAK GI TU



pergi ke tidak aku?
hmmm
entah la
keputusan pada aku sekarang...

=(

sekian.



No comments:

Post a Comment