Teman pena..

Thursday, July 21, 2011

Sebuah Cerita Kawan Kirin

Haihh, penat jap
baru mengemas, mengelap barang barang kat atas counter ni.
kotor dan berminyak,
keras je tapak tangan aku ni

oh ye, ASSALAMUALAIKUM
Salam Senyum pada semua
senyum la sikit
SENYUM...

haaa, kan tomey tu... baru la nampak nyoo nyweett sangat
hehe

well, apa la yg nak dicakap ni, act tak de apa apa la sgt, just saje saje.
idea tu lum kasi mari lagi
(lagi pun ini blog aku kan ) haha

So i want to share something
thats are sometimes is so silly

i have a freind
where i know his from school
BB school

after form 5
dia ke PERAK aku ke MELAKA
dia dip in building aku ke dip in acountancy

well, can i say dia ni bestfreind aku?
hmmm, maybe not
because aku nak kata kenal dia sgt pun tidak
dia ada kawan yg lebih rapat sejak sekolah rendah lagi
manakala aku start kenal dia sekolah menengah dlm form 2
(i think so)

but what i can say
we still keep in touch
even aku ni selalu je jarang bersama diaorg ni

apa yang menarik about this one my friend is
aku dulu waktu satu kelas ngan dia
everyday, every single day
kitaorg akan gaduh
tak bertegur
rehat tak sama
cakap belakang semua
really cm budak budak dulu
hehe
gaduh gaduh pun dlm kelas still duduk sebelah sebelah
belajar dlm kelas

so, wat u think
a unique freindship
dlm gaduh gaduh tu, mintak maaf mesti ada
dan aku dan dia penah sama sama dengan kelab seni
dance in TWISTED MINDS

for 2 years, dari form 4 dan form 5, kerana aku satu kelas ngan dia
selalu gaduh
n buat perkara sama sama
aku dulu KETUA KEBERSIHAN
dialah PENOLONG AKU
but i have fun ngan dia
idea ngan dia
sangat best
bila gabungkan
dia jadi sgt POWER n BAANG!!

mcm mana dulu buat hias papan kenyataan belakang dahulu.
so much memories

hehe, ingat aku ngan dia suka wat komik, mcm mcm cerita
masuk nama amir zaki la, ini la, itu la,tett( dirahsiakan)haha

walau dlm gaduh tu smpai sekarang
dalam IM chat FB
kita org selalu menyangkal satu sama lain
kadang kadang aku akan tergelak melihat kerenah aku ngan dia

kenapa aku kata bukan bestfreind
aku bukan menunjukkan tak suka or benci tapi
mungkin hakikat aku hanya seorang kawan biasa dahulu
tapi jika aku atau dia ialah bestfriend
tak sangka memori yg selalu gaduh tu sebenarnya mengeratkan kami

(maaf kepada org yg aku ckp ni, aku tahu ko tahu aku cite pasal ko, ini hanya cerita untuk aku kisahkan sebuah kisah yg menarik dlm hidup aku, aku tak kata ko org jahat, tapi sebenarnya ko salah seorang yg aku kenal, dan bnyk ajar aku something)

theres a thing yg aku ingat smp sekarang maybe sampai bila bila

kalo ko ingat dulu waktu last majlis gruasi kita dulu, selepas habis semua tu
aku pernah mintak maaf dengan ko
Ko dan aku berlinangan air mata
walau kita selalu gaduh n maybe tak suka each other waktu tu
tapi kenapa saat itu kita boleh menitiskan air mata

aku raa itu adalah saat saat manis bagi aku

THANKs
pasal sehingga kini kau masih menerima aku sebagai
sahabat mu
dan tak henti melayan kerenah aku
dan juga memberi pandangan dan nasihat juga
walaupun dlm lawak, auta, dan gaduh semua tu

sekian
^_^

No comments:

Post a Comment