Teman pena..

Monday, July 4, 2011

kirin feedback...berserah jee

Hari ni hari kepala aku serabut dan hati ku bercanggah setiap masa, ada je tak betul.
Hari ni yang pasti bukan hari aku, walaupun aku ada cuba untuk menghiburkan hati ni.

Menerima feedback pertama ni
ada yang menyenangkan, ada yang tidak

benar...
aku mula meninggikan suara aku

tak puas hati?
sikit la
marah?
ada la jugak
rasa keputusan itu seperti ada percanggahan lagi yg membuat ko tak minat?
yup
apa lagi?
STRESS bila fikir nya!!

"SO JANGAN LA FIKIR"
apa, ingat senang, ni cerita pasal masa depan aku, hidup aku

"JADI APA KAU NAK?"
hidup aku, aku bole terima semua ini, tapi kenapa diaorg tak leh terima cara aku

sekarang untuk mempersoalkan,
sekarang nak berdebat,
tak guna da

Aku berserah je
satu je,
aku turut segalanya
tapi
jika
dihalang aku,
maaf la.


sekian 

No comments:

Post a Comment