Teman pena..

Sunday, November 14, 2010

tammat

Tamat la sudah semester kali ini... 
akhirnya aku merdeka hari ni pada tanggal 14 november 2010
budak budak da ramai balik..tapi aku balik esok nya

dia da balik tadi
lega rasenya pasal dpt gak hantar, sekurang kurang nya aku tahu dia selamat.
doa agar selamat sampai ke destinasi..

satu sem sudah tamat..
pengenalan dan persahabatan
terjalin
secara
tersirat mahu tersurat
terikat atau tidak
tapi sem kali ni benar memberi makna pada diri ku
sebuah pengajaran
sebuah pengalaman
sebuah kehidupan 
sebuah realiti hidup
sebuah kemanisan dan kepahitan
sebuah tanggungjawab

sebulan setengah bakal ku tempuh dirumah pula
dan aku bakal kembali semula ke
taman ilmu ini
menamatkan satu lagi sem aku disini

sedih?
gembira?
risau?

sekrang masih bermain didalam sanubari aku sendiri...
salam sayang sahabat mu 
KiRiN


No comments:

Post a Comment