Teman pena..

Tuesday, November 9, 2010

aKU..

aku tahu aku ni bodoh
tapi aku tahu apa yg terjadi
memang kata ko tak menusuk dikalbu

aku mungkin tak faham dan mungkin faham ko
but pelase jgn libatkan pihak ketiga
dia tak bersalah

dia tak faham benda benda ni semua

kalo masalah itu ngan aku, so minta jumpa aku sendiri
cakap belakang, hidden disebalik tembok teknologi cm ni
bukan jalan penyelesaian
ade masalah ngan aku
please bgitahu aku, AKU NAK TAHU

gaduh bukan minat aku
aku paling benci gaduh

aku sedar , aku ni bodoh dan tak matang'
setiap kesilapan aku tu memperbaiki diri aku balik

aku memang tak power
aku manusia sama mcm ko, bukan leh tahu dan faham semua org
yes, apa aku ckp
kdg kdg
semua tak leh masuk akal
manusiakan
bangga ngan diri sendiri
salah aku sendiri

manusia tak lari dari buat salah

dan everytime , aku akan menyesal ngan perbuatan aku
kita konon nya PAHAM ORG, yes
but penah org paham kita
aku selalu mempersoalkan nya

kali ni, aku lemah
aku tak kuat lagi da
aku always wat masalah
everytime
every sem
aku akan wat masalah

tapi aku nak kuat balik

hmmm
maafkan aku
aku tahu aku wat salah
aku sentiasa wat salah

gaduh
not a good choice of way to solve the problem

nak tunjuk jantan katanya
bagi aku tak

hmm
sesungguhnya, jawapan untuk ko maafkan aku atau tidak, terletak pada tangan yg nak maafkan aku tu

so...
aku berserah, sesungguhnya tuhan pun boleh memaafkan umatnya

dengan ini aku rasmi, hanya lah seorang manusia yg ko namakan kawan, senior kau..
salam



No comments:

Post a Comment