Teman pena..

Wednesday, November 24, 2010

Memori Tercipta

waktu form 5 ku, 5 BIRU..
projek kelass...for environment campaign..
hahaa
wat a good project.. aku bangga as one of the student n classmate 5BIRU,
hehe


jual paper as recycle, hmmm berapa ek dpt, ratus ratus gak, hehe

setelah setahun meninggalkan BB, kitaorg singgah nak jumpa junior n mama su, hmm =D

form 5 gak rasenya, saat ini adalah event hari kemerdekaan..
hari dimana TWISTED MINDS ade buat show tradisional, sama ngan eva
then show tuk org kawin(acah acah)
dan endang, hahaa...


one of memory berjumpa semula lepas da lama tak jumpa, rindu giler..

ni la dia levelmate part1 aku smpai part 4, sebelum terpaksa jadi NR..haha mereka best giler...semua otak giler
rindu main CS ngan korang...

inilah wajah asal budak budak DIA5D

mcm budak masscom da, hahaha



sencetra...gabungan tradisional dan moden, ramai kan...

antara senior senior sencetra, first time sama sama show ngan diaorg

waktu first show dpn org ramai, tak sangka terpilih, huhu sama ngan PJ, JAz, Mirul, Jai, and Salut

tahun ni, wajah baru dgn baju baru, hehe sencetra under pimpinan aku n angah..this with pinat, ayed n junior, mira, izyan shaf dan adi

saat last training tuk sem 5...with new junior kebanyakannya=D

antara org kuat aku dlm sencetra, tanpoa diaorg entah laa..
mereka la tunggak utama kebudayaan..

new fren, housemate, levelmate, n kos mate n uitm mate, hahaha
sahabat PLKN, ku rindu giler...bila dpt berjumpa..3 bulan kenal seperti sebuah keluarga kerana 3 bulan tu jumpa muka korg je, hehehee tapi BEST


inilah waktu aku sekolah rendah lu, sekolah kebangsaan kampung tunku...hehe cari lah mana aku, haha


Bukan semua gambar dpt aku tunjukkan betapa banyak nya kenangan dengan kenalan lama mahupun baru, tak kisah lah kita berada dimana

sekolah kebangsaan kampung tunku
sekolah menengah (laki-laki) bukit bintang
PLKN Batu Jong, Kuala Krai, Kelantan
UiTM Lendu, Melaka
Pertukaran Budaya Johor dan Sabah
Taman Dimensi dan Taman Intekma
Kelab Sencetra Mahupun MeDIA
TWISTED MINDS
Kelab Seni
EDITOR
KELAB KEBUDAYAAN
Petaling Jaya
SS3 fren
dan mana sekali pun kita berada dan kita berkenalan ngan org baru

tu semua menjadi sebuah kenangan
dan pengalaman.

rindu bila terkenang setiap saat darinya..
tergelak sorang sorang
sedih sorang sorang
senyum sorang sorang
tak kisah lah org nak kata
kita gila ke apa,
yg pasti
baik buruk pun
benda tu adalah memori kita
yg mengajar kita

MISS SETIAP SATU DAN SETIAP SEORANG YG SEBAHAGIAN DARI HIDUP SAYA

TERIMA KASIH KERANA MENERIMA SAYA SEADANYA DAN BERKAWAN NGAN SAYA

=D


salam..

2 comments:

  1. Salam Kirin,
    Slmt maju & jaya dalam apa jua yang dilakukan.

    ReplyDelete
  2. thanks... terima kasih..kepada awak jugak..sape ni ye?

    ReplyDelete