Teman pena..

Sunday, November 28, 2010

Cincin Emas Belah Rotan

CINCIN EMAS BELAH ROTAN

Dengar sini,
Teman-Teman,
Kata Kata,
Buat Panduan,
Kalau Ada , Kesalahan,
dlm hati , Jgn Simpan.

Ku Bicara, Soal Teman,
Buat Panduan dan Ingatan
Kita Kawan Jangan Lawan
Sampai Masa Berjauhan

Mengapa..
Terjadi Pertemuan,
oh..kerana Khidmat Negara
Jurulatih, Beri Bimbingan
Untuk Kita dimasa Depan

Mengapa ... Oii
Terjadi perpisahan
Oh..kerana takdir tuhan
oh..kawanku
jangan bimbang, kau kan tetap
dlm ingatan

Cincin Emas Belah Rotan
Bumi ini Ku Pertahankan
Jika Jasad Tak Berkapan
Pantang Undur Anak Watan..

lagu ni tak de dlm download, dan tak de penyanyi nya lagi, haha... benda ni aku belajar dan tahu kat PLKN aku dulu di Batu Jong.

hmm cikgu Zul la penyanyi asal nya kot, haha
hmmm dulu bila kat sana, aku tak faham apa lagu ni ckp, aku main nyanyi, main hafal je..tu je

tapi baru baru ni aku belek belek barang barang collection lama aku, aku jumpa lagu ni balik
hmm
memang benar
BARU LAH AKU FAHAM
APA MAKSUDNYA

PERTEMUAN ITU BERSYARAT
PERPISAHAN ITU MUTLAK

kita bertemu hanya kerana sesuatu perkara secara kebetulan mahupun telah ditetapkan

tapi perpisahan itu tetap akan berlaku
kerana Allah dah tetapkan
qada' qadar kita 

kita boleh pisah ngan mcm mcm cara

hmmm khas pada sahabat PLKN ku sekalian
2 thn da tak bertemu
maafkan aku, bukan kerana lupa
kita ramai kenalan dan buka semua kita leh ingat dan sentiasa nak berjumpa
aku dah cube terbaik
tu yg termampu

KHAS SAHABAT PLKN
BATU JONG, KUALA KRAI
KELANTAN
SIRI5 KUMPULAN 2

No comments:

Post a Comment