Teman pena..

Monday, November 15, 2010

Hidup..PALSU

Hidup
sekarang banyak propa
banyak sangat kepalsuan
konflik berlambak
ego yg besar
dan bermuka muka

mana kejujuran dan keikhlasan itu
apa sahaja yang kita lakukan sekarang
akan menjadi buah mulut
kutukan
senang kata GOSIP

percakapan
perbuatan
semuanya
akan dipandang 
dan akan bercerita

depan kita hanya lah bertopengkan manusia
tapi sebenarnya setan dibelakangnya

sakit hati?
memang lah..

apa yg menyebabkan ko sgt benci ngan aku
ade aku wat ko sakit hati ke, aku perjahanam kan hidup ko ke
aku rase tak de,
ko cemburu atau dengki apa ngan aku...

kalo ko tak suke aku
tak nak ade aku
kan senang ko bgitahu je aku
aku pun senang jugak

tak perlu ko nak kutuk aku belakang belakang
masalahnya aku nmpak dan aku perasan sekarang ni..

kalo cm ni cara kawan ko
better tak yah kawan...

hidup propa 
PALSU!!!

No comments:

Post a Comment