Teman pena..

Thursday, February 3, 2011

tiba masa nya...



mungkin dah tiba masanya
aku rasa baik aku perlahan lahan melepaskan nya
berundur untuk kebaikan

masa makin suntuk,
selepas ni yg pasti kau tiada lagi disitu

aku percaya
yg baru ni pasti dpt membawa mereka
aku tahu dan aku percaya
aku memilih bukan untuk saje saje
mereka sudah besar
dan aku sudah tiada siapa lagi
aku bukan sape sape lagi
so its time

masa ni untuk aku follow dia org pula
habiskan  sisa masa sekarang ni ngan urusan belajar mu
dan urusan kerja mana yg tlh ditetapkan

bukan aku kecewa
atau sentap apa
tapi
aku rasa
dengan ade org yg lebih berpengalaman ni
ia akan tetap kukuh

mereka telah ada agenda yg mereka telah dpt bygkan dan tetapkan
aku gembira jika ia bergerak dgn lancar sekali

maafkan aku
bukan aku cuba untuk menyendiri atau melarikan diri
tapi aku rasa baik aku undurkan diri

thanks korang
sayang korang
always in my heart..

No comments:

Post a Comment