Teman pena..

Thursday, February 24, 2011

santai ku 6

assalamaualaikum

tiada siapa ingin menyatakan kejujuran dihati kepada sesape pun
tentang kebenaran kita sbnrnya

biarlah org tanya skali pun khabar kita
kita akan jawab yg baik sahaja
tapi dlm keadaan sebenarnya
kita tidak..
semua org akan buat yg sama
termasuk aku

jujur ku katakan
takkan sesekali aku untuk menyatakan lagi pada kwn kwn aku yg aku dlm masalah
kerana aku tak nak menyusahkan mereka
biarlah aku sahaja yg simpan bnda ni
aku tak nak menyusahkan mereka kerana mereka ada bnyk lagi masalah
sedangkan aku ini hanyalah masalah yg remeh temeh
buat apa untuk didengarkan

kalo dulu yaaa
aku mengaku
skrang tidak lagi
cukuplah aku menyusah kan mereka dahulu

aku tak nak menimbulkan apa apa lagi komplikasi
kata kata jahat
aku tahu
mungkin aku ni mengada dan buatkan korang merasa kan kurang selesa
jadi baik aku diamkan diri sahaja

maafkan kirin
bagi masa tuk kirin mencari dan menyelesaikan masalah ini
yg boleh kirin katakan
kirin agak keliru, stress, penat, kecewa dan sedih
itu sahaja
marah tidak, itu yg pasti

salam...

No comments:

Post a Comment