Teman pena..

Wednesday, February 16, 2011

santai ku 3...

Alhamdulillah

akhirnya
salah satu perkara yg aku nak wat tercapai gak.

semalam adalah hari dia

nak sambut
mungkin bukan masanya
dan kerana menghormati dia jugak

aku faham perasaan dia dan dia ada jugak sebab dia

haha
aku seakan menyambut hari dia dua kali
haha
menyambut nya seperti menyambut hari hari rahsia
haha

tapi aku rasa puas kerana aku dpt gak menyambut
kerana mungkin ini je kali terakhir untuk aku

lepas ni dia dengan rakan rakan dia yg lain.

aku nak sambut seperti seorang rakan kepada seorang rakan
aku nak sambut seperti seorang abang kepada adik

aku dah anggap dia cm satu family
aku tahu korang pun tahu sbnrnya kan
apa yg aku ckpkan...

hope apa aku bagi tu, dia suka.
pasal bab beli brg ni aku tak pandai sbnrnya
hope sesuai dan muat lah untuk dia

selepas dia , misi aku tak henti disitu
aku ada lagi dua misi nak diselesaikan
hanya menunggu masa dan detik

apa apa pun


=))

No comments:

Post a Comment