Teman pena..

Saturday, February 19, 2011

Santai ku 4

Salam
just nak update bnda lama, pasal tak de masa, so take masa ni la

hmm
this is my last sem
lepas ni nak kuar lagi teramat lah susah
busy ngan event assignment semua
so sementara ada masa free
so try la jugak ambik mana yg boleh

act tak sangka nak wat semua tu
the main reason nak kuar is untuk pegi gunting rambut then ada la beberapa stuff lain yg nak dibuat

so the journey is start to alor gajah
pegi gunting rambut
hahaha
akhirnya dua bulan lebih nya rambut
dipotong juga ya
nasib baik nice.

so aku potong then shaf pun potong
act shaf nak potong

after that, oooppss lupa
yg pegi ialah aku, shaf, adi, ayed dan odah

lepas potong rambut
check tiket shaf nak balik
dari alor gajah ke melaka sentral

then da survey semua
kita org melayan kan ayed nya permintaan
dia da mengidam SEOUL GARDEN ( hope betul la ayat aku ni)

haha so first time tuk adi rasa kat situ
second time tuk odah
fifth time for me
berkali kali tuk shaf dan ayed
hahaa
shaf telah jadi chef kita ya pada hari tu

seronok la jugak
so after that gi jumpa shud n didi
borak kat sane
mcm org gila gak
then bowling time

baru balik

hahaha
act rasa cm mood ilang nak update sgt
but wat i can say is
benda benda ni kalo nak wat wat betul betul
ye laa
for me
this is last for me
last sem tuk rasa bersama family aku sayang sgt kat dlm sencetra

aku ingin kalo boleh
before tamat nya aku disini
aku nak last overnita yg gila gila
sagil, wayang, karaoke, pantai, lepak, dan bowling
hmm
tapi tercapai ke??

TAK KOT =((

salam

ADI DAN ODAH... =)

OUR CHEF =)

ADI DAN AYED =)

AYED, ADI DAN ODAH =)

NEW STYLE FROM ME AND SHAF, HAHAHA =)

NI KAT BOWLING NI, HAHA SEMPAT TU AKU N SHAF ,MENCELAH, HAHAA


No comments:

Post a Comment