Teman pena..

Monday, February 21, 2011

keadaan aku skrang ni...



Assalamualaikum

hmmm...
masuk je minggu ni
adalah minggu yang begitu pack sekali
sampai masuk bulan 3 nanti
konfem

STRESS!!!
of course

kenapa aku stress

1. Assignment
haaaa bukan satu tapi tiga... tapi aku nak terangkan satu satu... first is ASSIGNMENT FAR360
case study
adoiii..walaupun group but kerja macam wat keje sorang gak and pening jugak
banyak lagi lum siap
dah wat kire kire nak kena masuk kat dlm excel, kat excel nak kena wat jadual dia and working dia secara detail
ah masuk excel nak wat power point lak, dah siap power point nak kena PRESENTATION

presentation start 28 hb, ISNIN - NEXT WEEK WEI!!!!
tapi nasib aku baik sikit pasal aku group ke 5, tapi seram la, kalo da start awal, so aku nya group giliran tak lama lagi laaa
excel lum wat, power point pun lum
dah lama ade bebrapa bahagian
management financial, accounting , taxation, audit, dan nak isi borang bagai...

tu baru satu

2. next assignment is ETR300
ni nak kena wat business plan
totally keje folio cm wat betul betul nya company
so agak fuck la gak( perghh aku mencarut hahaha)
group gak
and da wat about 50% but still bnyk lagi kekurangan nya

nak kena survey tempat lagi
barang la
ish pening laaa

3. assignment yang aku baru dpt jumaat lepas
AUDIT
aku nak kena check satu company or apa apa keje kedai runcit ke
tuk wat pemerhatian terhadap company diaorg..
tu pun nak wat folio gak...

haihhhh MATILAH

4. haaaaa event kebudayaan da start
first is CITRAWARNA
start jumaat lepas lagi
dengan belajar step dikir bertingkah
citrawarna
1 malaysia
warna2 malaysiaku
ingat balik
dia dtg dan citrawarna

so its so busy man
malam ni da start patut nya ajar dak blok dan berselang dengan training malam sencetra esok nya selang seli...selama dua minggu
tapi nasib baik malam ni no training kat blok, diaorg ade event.

yg LAGI MENSTRESS KAN AKU IALAH
MINGGU NI MINGGU COMMON TEST
26 HB SABTU TEST MAF
27 HB AHAD TEST AUD
28 HB ISNIN TEST TAX

SO BILE AKU NAK STUDY!!!!
ARGHHHH MATI LA AKU

SO I REALLY NEED TO ORGANIZE MASA AKU GILE GILE
BOLEH KE??
ATAU PATUT AKU WAT CM TU KE?
OR MACAM NI?
HMMMMM


salam... =(

No comments:

Post a Comment