Teman pena..

Wednesday, February 16, 2011

perpisahan hanya pada nama, tapi hati kita tetap bersama , bersatu

Menjadi detik paling genting
hidup ku seakan terabai
diganggu emosi tsunami
dikacau oleh makhluk taufan katrina

saat saat hidup ku sedang untuk cuba senyum
muncul lahdetik detik hitam mengganggu semyuman ku
muncullah airmata untuk berjurai dipipiku

aku akui
assignment ,merupakan punca salah satunya
aku tahu salah aku
aku tak sempat nak menyiapkan
tapi kalo aku tidak faham, bagaimana aku nak siapkan

tapi yg pasti saat saat aku ingin senyum
muncul lah rasa rasa kurang senang didalam hati

dan ya, akhirnya
benda ini aku tak sangka akan menjadi
memang aku dpt jangkakan sesuatu buruk akan berlaku
rasa tidak senang hati aku betul betul buat aku tak senang duduk
aku cuba untuk mengambil step , hiburkan hati ini
tapi sangkaan itu menjadi lebih teruk lagi
bila perkara ini menjadi

akhirnya satu organisasi yg dulu kecik kian menjadi besar
kini kurang kembali

moden crew yg dulu dibawah SENCETRA kini menjadi sebuah group bebas
atas sebab yg susah untuk dikawal
dicengkam dengan masalah yg tak dpt diatasi
pihak pihak yg sukar untuk memahami kami

sedih
itu pasti
yg pasti aku telah gagal
aku gagal mempertahankan sencetra ini
kenapa pada saat ini oleh berlaku

saat ini seperti jatuh nya aku
aku gagal mempertahankan amanah PJ pada aku

maafkan kirin PJ
kirin tak berjaya mempertahankan
modern crew

tapi mengharapkan sesuatu dari perkaa ini
kegagalan ini untuk skrang
tapi aku pasti ada hikmah disebaliknya
semua ni ada pulangan yg bagus nanti

MODERN CREW
for me
korang jgn down n putus asa terus
benda ini bukan untuk pematah semangat

mungkin kita lebih selesa dengan satu nama
tapi sekarang kita hanya pisah pada nama itu shja
biarlah kita kekalkan pada diri kita bahawa kita sebenarnya still satu family

kirin ingat lagi
saat saat kita dulu dalam gym
saat pj kenal kan korang pada kirin
saat saat melihat korang training
wat step sama sama
kirin belajar step korang ngan walid skali
saat saat bad romance
saat saat ajar megat tarian traditional
saat saat di MBMB dan SERI NEGERI
bersama sama di MCD
Gathering PJ , JAz dan Ajak
saat jumpa korang kat kafe
BAbY

tu semua kirin takkan lupakan
kalo semalam kirin tak mengalirkan air mata,
biarlah ngan jujur kirin katakan
semasa menaip ni, air mata ku mengalir saat mengenang saat bersama korang

korang biarlah apa dia nak wat sekali pun,
dia nak pisah kan kita
tapi kita tak terpisah dlm hati kita.

korang always in my heart.

=)

1 comment:

  1. huhu saya tidak diberitahu punun apa yg terjadi sebenarnya dlam secentra... saya nak tahu....

    ReplyDelete