Teman pena..

Wednesday, January 4, 2012

Take time to see this, please..

Assalamualaikum

Sahabat ku, Fared kuswadinata
Ibunya, pada petang tanggal 3 januari 2012, Ibunya telah menghembus kan nafas terakhir di Kelantan

saat aku mengetahui nya adalah pada malam itu, ayed call aku, dan memberitahu mak nya sudah tiada lagi
terkejut memang terkejut
apakan lagi aku tahu juga mak dia sakit
lagi lagi, dia satu satu nya kawan yg aku rapat juga semasa bersama dlam SENCETRA.
aku harap aku dpt bersama dia pada masa itu
apa nasib ku
aku di Melaka dan dia di Kelantan
dan aku pula menempuh saat saat final exam.

Ibunya meninggal atas sebab penyakit Kanser paru paru

Saya mohon pada semua warga Blogger yg singgah
untuk sedekahkan AL-Fatihah
kepada Ibu kawan saya...

AL-FATIHAH



Semoga rohnya di tempat kan bersama orang yg beriman.
amin





No comments:

Post a Comment