Teman pena..

Saturday, January 14, 2012

My Life: Maharaja Lawak Mega

Assalamualaikum
maaf la ye.
nak Post tu masa nya tak izin sgt
baru baru ni..nak post pun, hp ku yg tersayang 
Sony Ericsson Miny Pro tu sakit
so bawak gi hospital
rupanya hidap penyakit ribbon 
so, nak kena cari penderma ribbon, nasib baik ada...hehehe

so kire, hp aku tu baru sihat, ni yg dapat nak post ni
^_^

so, baca tajuk atas pun da tahu apa kan..
so aku nak share apa aku baca dlm surat khabar, bila nya tak pasti tapi selepas tamat nya 
MAHARAJA LAWAK MEGA 2011



okay
memandangkan korg akan susah nak baca apa kat atas tu
aku akan simpulkan la ye

mula mula baca dulu tajuk besar dia tu
OS BAWA TEKSI, ABON PENUHI UNDANGAN

Osbon telah memenangi dan menjuarai maharaja lawak mega dan membawa pulang wang hampir RM350000.

yang mencuit hati saya dalam petikan artikel ini ialah

1. first, agak frust la BOBOI tak menang tapi OSBON memang malam tu menunjukkan dia layak menang, cam mana pun SAYA MINAT OSBON DAN BOBOI...
2. Os walaupun dah menang, dia tetap akan terus kerja sebagai pemandu teksi...itu lah rezeki dia...agak terharu dan bangga ngan OS disitu
3. Abon tetap kekal meneruskan kerja menghiburkan tanah air
4. Abon berjaya membawa pantun ke dalam lawak nya
itu sangat menarik dan dia sangat suka
dan aku juga bangga

so dekat bawah ni, aku tunjukkan video osbon , boboi dan saehu sewaktu final
(aku tunjuk mana yg aku minat je, hehe)


osbon

osbon

boboi

boboi

saehu

jemputan khas - jozan

dan bawah ini antara babak best yg aku minat, hehee







final CRG esok pagi,
belajar beria ia ke lewat malam,
ini sahaja post saya tuk kali ini,
sekian dan selamat malam,

^_^
nak gak try berpantun hehee

No comments:

Post a Comment