Teman pena..

Wednesday, January 25, 2012

My Life In KBM: Home Sweet Home


Assalamualaikum
Yeah!!!
Now, im at HOME! Home Sweet Home
Baru je habis menghadapai hukuman berat iaitu FINAL EXAM
Last 22HB hari tu
Lama gile, start 4 hb hbis 22 hb  Jan 2012
Org bukak pagar, org gak la tutup pagar
Rupanya last 22hb ari tu, tinggal batch aku, kos aku je, SEM 4 ACC yg ada final
Yg lain semua da HOLIDAY DA

Sabar je la.

Final ko cm mana kirin?
Final aku, hmmmmmm

Aik, susah nya nak jawab, tak boleh wat la tu kan, hahahaha
Amboi, bnyk cntik ko ckp cm tu kan, sabar la.
Ok, final aku, wat I can say, aku boleh buat, just agak riso dgn dua tiga subjek gak la. Untuk mengharapkan pada DL, jauh da sgt, 3 pointer above, hope la ada harapan kat situ, yg paling aku nak jauhkan ialah  REPEAT!
Hope semua ok la

Owh, bagus la cam tu…so cuti ni ko wat pe je?
Cuti ni, sebulan setengah je..maybe dlm sebelan cam tu je kan. So ingat nak keje, nak cari wit sikit..selain tu, ada reunion ngan dak plkn, and ada event kena follow abg gak and nak lepak tu, hmm ada duit baru boleh kot, ada masa baru ok kot..*_*, apa pun, dlm cuti ni, kalo leh aku nak jumpa kawan sekolah lama aku, rase rindu sgt…

Owh, apa je ko nak cakap lagi ni?
Ish budak ni, ko Tanya soklan da la bnyk, pastu annoying sgt, sabar je la
Dah dah pegi jauh jauh, kacau je kat blog aku ye!

Well,
Sem4 aku akhirnya TAMMAT sudah.
Tapi selagi result tak kuar, sem tu cam tergantung jap, lagi lagi riso pasal result.
So, apa je ek yg aku wat sem ni
Bagi aku sem ni agak menarik jugak, sgt menarik dan AWESOME, bnyk bnda baru aku timba, kenal dan aku sayang

1.     Aku bernaung dibawah KWB di UITM KBM, menjadi penari disana, hope so, hehe
2.     Aku mengenali ramai kawan baru , terutama nya kelas aku…what a nice family (for now)
3.     Berjaya dalam beberapa perkara (Berjaya la sangat) terutamanya Seminar kelas (itupun atas usaha sama bersama my lovely classmate).Dpt ke UITM KEDAH, free follow under KWB
4.     I been with my junior SENCETRA walaupun tak selalu, tapi jumpa la jugak
5.     Get a news pasal my 2 little fren kat jengka and gossip ngan ammar (ok, tu saje je, for fun)
6.     Having a family day of class ACC4F
7.     Having nice time with someone special ^_^
8.     Menghadapi kesukaran dlm belajar FAR dan CRG
9.     Menghadapi lecturer yg sangat ANTI ngan class kami
10.                        I have a group, nasyid group, with zaki,zul,wan dan ayeem, nice time with completion nasyid underground 2.0 dan “Semanis Gula”, hehe
11.                        Im Cooking NOW!! Nasi goreng hotdog, kari ayam, asam pedas ayam, telur sambal, sambal daging berkentang

Apa sekali pun…sem ni mungkin one of challenging sem..
Hope sesuatu yg best tuk sem depan..
Anyway


HAPPY HOLIDAY KEPADA SEMUA PELAJAR DEGREE
Pasal diploma nya dak tgh study skrang ni
Sistem da tak sama da..

Sekian
-KeyRiN-

new hair, hehe



No comments:

Post a Comment