Teman pena..

Wednesday, February 1, 2012

My Life: Alone in Shopping Complex hehe


Cuba satu hari ,
Anda seorang diri jalan di shopping complex mungkin, atau di kawasan org ramai berkeliaran.
Duduk disitu dan perhatikan sekeliling anda
Pasti perlbagai andaian anda akan fikirkan

Seperti saya, ini yg saya fikirkan
TEMPAT: Escalator ke GSC, One Utama

1.     Cuba anda perhatikan pasangan couple, melayu terutamanya, zaman sekarang, budak sekolah form 1 / 2 da pandai dating, da pandai couple.

2.     Adakah fesyen org melayu terutamanya pelajar teramat lah nak ikut fesyen masa kini tapi tak berapa nak jadi?

3.     Kalo dibandingkan fesyen org melayu dan org cina, aku akan prefer tgk fesyen dak dak cina.

4.     Adakah yg aku lihat melayu ini, melayu Malaysia atau melayu indon?

5.     Fesyen perempuan cina sangat wow ya. Kalo leh tak yah seluar langsung pun boleh…*_*

6.     Adakah anda perasaan di mana, anda perhatikan orang dan ada org pun cam perhatikan kite pelik..

7.     Dak dak sekolah dating pakai baju sekolah, masuk akal ke?

8.     Melihat couple yg sedang bergaduh tpi dak tu bru sekolah lagi. Hehe

9.     Perasan org tu baru je lihat ari tu, ari ni jumpa lagi..dia da tak de keje lain ke kat sini?

1.     Jumpa kawan sendiri tapi malas tegur pasal dia tengah kuar ngan kawan dia.

1.      Fesyen dak melayu more kepada gothic, rambut panjang, adakah akhir dunia.? Lelaki menyerupai perempuan (lelaki berambut panjang)

1.    Malaysia dipenuhi warga asing…yang indon aku leh ingat cam melayu, yg Nepal bangle, aku ingat sikh atau india…*_*

1.   Melihat fesyen lelaki, kite akan tertanya, dia ni straight ke or lain…

1.   Melihat lelaki tua mendapat awek yang muda, TAHNIAH TUK SI JEJAKA

1.   Melihat bf nya kurus, gf nya sebaliknya, itu menunjukkan, cinta atas hati bukan atas rupa

1.     Aku akan tersedar dan terfikir..komen org pandai, diri sendiri pun tak betul, huhu ^_^

Sekian

^_^
-keyrin-
For fun only

No comments:

Post a Comment