Teman pena..

Wednesday, February 29, 2012

My Life: Misi Kami Nutrisi, bantu rakyat Malaysia Hidup Lebih Sihat ^_^





ASSALAMUALAIKUM Encik/Cik/Abang/Kakak/Adik

Saya SHAKIRIN dari Kelab NUTRISI
Pernah dengar mengenai KELAB NUTRISI?

LUARBIASA!!!

HARI INI ANDA SUNGGUH BERTUAH

Kelab NUTRISI ini bantu ORANG RAMAI HIDUP LEBIH SIHAT

Seperti yg kita tahu sekarang ini, MALAYSIA terlalu ramai yg ada penyakit darah tinggi, kencing manis, Obesiti, kegemukan, kurang tenaga semua nya disebabkan 
SALAH PEMAKANAN

Statistik Di Malaysia menunjukkan
6000 org menghidap heart disease mati setiap tahun
10000 org mati di sebabkan stroke dan heart problem
3 MILLION people are HIGH CHOLESTEROL
40000 org menghidap cancer every year
2.1 MILLION people are DIABETES

Sebelum saya diperkenalkan dengan NUTRISI yg HEBAT ini..

saya ingat saya sudah cukup sihat dengan mengaktifkan diri saya dengan pelbagai aktiviti, tetapi tidak, saya selalu sakit (DEMAM PANAS), mengambil ubat setiap kali demam dtg (demam yg berulang ulang dlm jrk dua minggu), sakit sakit badan dan kurang tenaga dan ANTIBODY SAYA SGT LEMAH( menyebabkan selalu sakit)

SETELAH DIPERKENALKAN DENGAN NUTRISI INI!!!

3 Hari Pertama saya rase sungguh bertenaga dan badan rasa sangat ringan dan mudah melakukan kerja 

8 hari Kemudian saya tidak demam lagi dan sehingga sekarang terus mengamalkan nya saya tidak mengambil sebarang ubat lagi ^_^

Saya telah mengamalkan nutrisi ini selama hampir 8 bulan sudah

Disini saya sertakan beberapa testimoni kawan saya yg lain yang telah mengambil NUTRISI HEBAT INI


Member 1
Kak Lena berumur 37 thun, sebelum minum nutrisi, dia ada masalah seperti sembelit (setiap 2 minggu sekali), sakit lutut, letih dan over weight

selepas minum nutrisi: 
3 hari pertama, telah rase bertenaga,
 8 hari kemudian Sembelit dan Sakit lutut OK dan bonus 15 kg turun selama 5 bulan

Member 2
Ayah kepada Kak Lena berumur 69 thn, telah menghadapi stroke sebelah badan hampir 2 tahun dan juga sakit pinggang


setelah mengambil nutrisi:
3 hari pertama: sakit Pinggang nya semakin baik
8 hari berikut: mata dia sudah boleh nampak dan tangan sudah boleh bergerak

Member 3
Seorang ibu berumur 64 tahun menghadapi lemah jantung, kencing manis (skala 12), darah tinggi (280/150) dan sakit lutut


setelah minum nutrisi ini :
3 hari pertama sakit lutut nya baik
8 hari berikut, darah tinggi NORMAL dan kencing manis antara normal (skala6/7) 

Member 4
Jenny berumur 34 tahun, sebelum ini mempunyai masalah kekurangan darah, letih, gastrik yang teruk dan allergic kepada ayam,kacang,telur,seafood dan durian


setelah mengambil nutrisi yg sungguh LUARBIASA:
3 hari pertama dia rasa sungguh bertenaga
8 hari berikut: gastrik tiada lagi
2 bulan : allergic telah tiada lagi



Testimoni diatas ini tidak direka atau di buat buat kerana ia adalah sebenar fakta di mana, telah di temubual dan ditanya bersama org yg sebenar nya. 
MEMERLUKAN KEPASTIAN sila hadir ke KELAB NUTRISI JUICY JUX KELANA JAYA

MISI KAMI NUTRISI
INGIN BANTU RAKYAT MALAYSIA HIDUP LEBIH SIHAT

PERHATIAN!
Nutrisi ini tidak menjaminkan atau boleh mengubati sebarang penyakit tetapi amat masuk akal jika kita ambil makanan yang baik untuk badan kita, badan kita akan bertindak balas dengan sendirinya.

Jika anda ingin tahu dengan lebih lanjut, mari datang ke :

KELAB NUTRISI JUICY JUX
Tempat: Kelana MALL, Kelana Jaya, Petaling Jaya.
Masa: 7 pagi – 7 malam
Hari: Isnin – Jumaat

Hubungi saya: 014-8417518

Cubalah 8 hari anda, dan rasai perbezaan dalam diri anda

Bagi rakan rakan yg mengenali saya dan berada di MELAKA , UITM KBM
saya akan mula membuka campus club di rumah saya di TAMAN CEMPAKA
jika anda ingin mula menjadi sihat
sila komen disini atau hubungi saya
untuk maklumat lanjut
^_^


CHANGE PEOPLE LIVES


Jaga lah kesihatan anda, “nyawa” hanya sekali dalam seumur hidup anda
^_^
Sekian
-keyrin-

“HAVE YOU TAKE YOUR SHAKE TODAY”


No comments:

Post a Comment