Teman pena..

Monday, February 20, 2012

My Life: Hari ini Hari gelapku

today, wow
it been a history for me
first time, diri aku sendiri mengalami
moral down yg amat teruk
i feel my confident is ZERo, aku rase cam tak waras semua ada.

pressure, ya a little bit
many think i think
and mostly negative

baru aku tahu, mind freaks and kata hati ni, memang mengacau dan mengganggu aku
semua nya mengganggu aku tuk maju ke hadapan dan berjaya

aku da tak nak berada di takuk lama
itu yg aku perlu belajar
bnyk lgi aku kena belajar
aku sekarang berada di dunia realiti
di mana
penyakit makin banyak dan serius
duit makin penting
org makin memilih
manusia perlu dibantu

aku perlu berfikiran positif
positif akan bagi feedback positif

betul kata org, mana ada jalan mudah untuk capai apa yg kita nak, semua nya mesti cabaran dan dugaan
insyaallah aku akan cuba tempuhinya
aku belum cuba, tapi aku cuak
apa lah
insyaallah, Allah akan beri kan mu jalan, kirin,
amin

thank, abgku, thanks kakak ipar ku, thanks eugene, izwan, aman, and semua yg support n cheer me up
yes, bnda nak berjaya bukan la pantas, perlahan naik, insyaallah berjaya

sartu je kirin
ko da nampak goal dia
sabar dan berusaha
INSYAALLAH ko akan berjaya
amin

No comments:

Post a Comment