Teman pena..

Sunday, November 6, 2011

My Life In KBM , Part 3

Assalamualaikum
Wah, lamanyaa aku tak update, da tak ceria da blog aku ni
maaf la ye kalo ada yg membaca dua tiga blog aku sebelum ni
aku agak KEEMOAN sikit, hmm ada ke ayat ni hahaha
aku emotional tak tentu pasal
mungkin tgh adapt pada sesuatu waktu tu, ehhee

well, now, i think, im going better man..hope so..doakan aku makin ok, amin
well, pasal da lama tak update, rasa cam nak post yg panjang panjang sikit lak hari ni haha
well, KBM is my new place untuk study la
and Taman cempaka ialah rumah baru ku * rumah sewa la

well, entry kali ni bnyk pada gmbr la
apa yg aku nak kongsi pasal rumah sewa ku dan juga sahabat kelas ku..

well , enjoy..




Tiga gambar atas yang korg nampak ni, yang makanan menyelerakan tu, amat sedap. 7 hari 7 mlm memasak semua tu...*  masak la sangat...actually, telur tu je yg kitaorg masak haha yang lain beli
ini ialah makan untuk 4 org pada hujung minggu*ada sekali tu la.
yang berharga hampir rm45.
MAHAL GILE WEI...!!
tapi tempat restoran waktu tu memang mahal and popular
ayam tu sbnrnya ayam kampung...
hehee
boleh nak cuba mcm ni, tapi sekali sekala bila anda bnyk wang kuang kuang kuang

_________________________________________________________________________________





gambar atas ni, sewaktu satu kelas menyambut birthday kawan kite ni yg bernama 
Muhammad Zamani bin Dzulkefli

SELAMAT HARI JADI ZAM
Semoga panjang umur dan murah rezeki 
^_^



Yang laki tu la zamani bukan pompuan tu..hehe
* comel tak dua dua pakai kasut merah yg sama ^_^
________________________________________________________________________________


Well, da lama gile nak update tapi tak de masa

HAPPY DEEPAVALI TO ALL MY INDIANS FREN and WHO EVER THAT CELEBRATE IT
my frens like Kavi, Siva, Ashok, Suren

Happy Deepavali ^_^

_________________________________________________________________________________









this is one night, bile time da habis kelas, so semua satu kelas nak gi mkn...mula mula ingat pegi makan burger ezotik..tapi tutup, so pegi la makan kat ASAM PEDAS CLAYPOT

ini lah suasana nya
meriah la jugak
haha
^_^


SEKIAN

nnt saya update lagi...



No comments:

Post a Comment