Teman pena..

Sunday, October 23, 2011

one story from my secret heart...i revealed it

dulu aku ada seorang kawan
nak kata antara awal aku kenal tu tidak le
tapi disebabkan aku ni jenis yg terlalu caring pada seseorang terlalu cepat, aku kenal dia kejap je dan aku terus anggap dia sebagai sahabat aku
itulah salah aku
aku terlalu cepat percaya dan caring pada org
pada masa itu, kawan adalah segala gala nya bgi aku
aku jadi makin rapat, sampai penah tido sekali, heart to heart, keluar sama sama, bgi aku masa tu aku tak pandai nak berkira apa pun, bagi aku masa itu, dia adalah kawan aku selamanya

tapi impian kita tu kadang kadang sebenarnya BULLSHIT
apa yg kita mintak semua nya bodoh dan takkan ko dapat
pada satu ketika di mana aku dilayan seperti endah tak endah
bukan salah dia, tapi salah aku, mungkin pada waktu itu aku sendiri susah nak paham bahawa masing masing ada life masing masing..
itu salah aku waktu itu..
dan bile dia da dgn hidup dia, bersama yg tersayang(saat cinta berahi yg benar)
agak sukar tuk aku pasal, aku nak tempuh keadaan aku.
tapi Alhamdulilah,aku berjaya menempuhi nya
aku sibukkan diri aku
aku berjaya lupakan dia sbgai seorang shbt yg dulu pernah rapat dan aku anggap sebagai sahabat sahaja.
kerana dia ada life dia, dan aku ada life aku.
benda itu kekal sehingga aku grad, alhamdulillah. pada masa itu life aku ialah tarian ku, junior ku
masalah rumah pada waktu itu, aku tak pandang serius pun...

dan masuk cuti
masuk satu khabar yg kau dlm kesusahan
aku tak sangka ko panggil aku
sedangkan aku dan kau seperti biasa dan tak cm mana kita rpt dahulu
kerana aku fikirkan kau ada lah sahabat aku bantu
sehingga kita rapat semula
aku tak tahu cm mana aku leh rapat semula ngan ko sehingga sekarang ini

dan sekarang, ya kau da ada life kau
tak salah pada kau
tapi salah nya pada aku
aku risau pada diri aku sendiri
kerana aku takut
aku takut ngan diri aku sendiri
aku tak nak merana macam mana dulu
mungkin ko rasa pelik, tapi aku anggap persahabatan kita tu kuat satu ketika dahulu dan tiba2 ia kembali semula
dan sekarang ia seakan kembali semula tragedi lama

bukan salah kau
tapi penerimaan aku agak sukar
aku sbnrnya dlm sesi penerimaan bahawa kau ada life kau

biarlah kau nak kata yg aku nak emo ke apa..aku terima sbnrnya
tapi ko tak kan paham aku

sorry kalo benda ni menyukarkan kau
mungkin cemburu dlm diri aku yg FUCK, yg selalu aku mempersoalkan aku kenapa mcm ni..tu mungkin sebab aku emo..
benda ni bukan slaah ko..
teruskan je hidup ko, kalo ko nak..


No comments:

Post a Comment