Teman pena..

Sunday, November 20, 2011

saya sayang kat awak..

Assalamualaikum
Hai awak?
awak sihat?
Jangan la marah kan saya?
Sorry sangat sangat pasal saya tak memahami perasaan awak
awak selalu tunjuk perasaan tu kat saya
tapi saya yg buta
saya tak nampak semua tu

mungkin benda ni bukan selalu berlaku kat saya
saya tak punya masa tuk itu

saya agak busy wat kebelakangan ni
masuk je pas cuti
macam macam berlaku
saya kena tempuh 3 test berderet dari khamis, jumaat dan sabtu
saya ada satu seminar yang kena handle bersama classmate saya 4F, yang berlaku pada hari jumaat
presentation pada hari rabu
nak kena hantar dua report minggu ni

saya memang busy sampai saya lupakan perasaan awak
saya pun selalu jugak ingat kan kat awak
setiap masa
bila bukak laptop, lagi lagi Facebook
bila tgk bnda best, teringat kat awak

awak, jangan la wat muka cam tu kat saya
saya janji saya akan jaga awak lepas ni
saya sebenarnya
sebenarnya sayang kat awak

awak jangan marah kite ye..
senyum ok.. ^_^

(awak itu ialah blog ku, jgn fikir bukan bukan ye, hehee ^_^)

1 comment: