Teman pena..

Friday, October 21, 2011

seminggu ko ni kirin...0_0

Assalamualaikum
jam dah dekat 3 pagi..
aku lum tido walaupun nak ikutkan da cam ngantuk da ni
well, just a short blog for today
pasal mata nantok sgt..
hehe tita kalo leh nak tito ar...hehe

well, apa yg aku nk ckp ni..
well
biase je, about my diary for this week..
minggu ni...
actually, hari ni barulah dikire hari aku dpt merelaxkan diri..
baru la dpt tgk REAL STEEL
seronok gak cite ni aku bagi 4 or 4half star over 5 star.
gi ar tgk, tak rugi la, itu pasti..


so, biar aku rungkaikan apa dia yg buat aku busy sgt tu
well disebabkan kerana mood malas yang aku tak tahu cam mana nak ilangkan mood ni bile masuk degree ni
bile kat diploma leh je survive aku ni, haihhh

apa yang aku kata pack sgt tu...

17 hb - mandarin class (ada tanya tanya) and also quiz on9, tapi tempoh dia bgi 4 hari, aku wat hari ke dua, dan alhamdulillah, dpt la 4.5/5, ok la jugak.) Ke perpustakaan awam melaka, nak cari nota tuk wat presentation ctu(hari rabu nnt) Kelas yg pack, 5 kelas pda hari isnin.


18 hb- ada quiz crg, bile wat, tawakal je la, tak tahu betul ke tak isinya..haha then smbung lagi wat ctu malam tu ngan bel, berjaga bersama afiq, acap, min, syahmi kat umah...tapi jaga pun tak larat sgt, akhirnya menyerah klh pada pukul 4 pagi, kelas esoknya kul 8.30


19hb- jumpa lec bel tuk analzing point semua, then smbung ctu preparation and presentation malam tu. Sumpah stress nak mampos diwatnya..tapi alhamdulillah, semua memberi kerjasama yg success and tip top


20 hb - agak relax tapi perlu menyiapkan crg movie review, so hbis dlm pukul 4pgi... walaupun 5 page sahaja, tapi isi dia MASYAALLAH! 0_0


dan baru lah hari kire free sikit, tu yg dpt gi tgk movie tu, modnite lak, hehee, k la nak tito da


salam semua
insyaallah nnt saya update lagi...

No comments:

Post a Comment