Teman pena..

Monday, September 5, 2011

Teen Wolf MtV...nice ^_^

Assalamualaikum


haaa, kali ni aku nak cite pasal satu cerita yang kuar kat MTV tak silap, baru beberapa episod lagi kot
tapi aku da ada semua episod da..


total episod dia ialah 12 episod

best citer ni...
dia nak kata seakan twilight or vampires diaries
maybe la
(pasal aku kurang sikit ngan dua atas ni)
tapi aku pasal da follow citer ni dari awal

pelakon dia tak de la yg hebat hebat sgt but sesuai dgn perwatakan.

Contoh watak teen wolf sendiri ialah


Tyler posey, mungkin ramai tak kenal, tapi masih ingat lagi watak kanak kanak lelaki dlm JUMANJI. inilah budak itu. Bila da besar..sekrang sudah berumur 20 thn.


inilah budak tu dlm watak JUMANJI


selain TYLER POSEY




TYLER HOECHIN


SYPNOPSIS

Synopsis:
Scott (Tyler Posey) hanya seorang lelaki remaja biasa sehinggalah satu gigitan telah mengubah hidupnya selama-lamanya.

Sekarang dia dalam usaha untuk memahami kuasa dia dan juga memahami apa yg akan terjadi pada masa akan datang. Adakah dia boleh mengawal watak serigala beliau? Adakah dia akan mendapt cinta dia bersama Allison)Crystal Reed).? Adakah dia boleh menyelamatkan keadaan?

"Teen Wolf" adalah kisah Scott sebagai dia cuba berjalan sejajar di antara apa yang dia mahu dan apa yang dia tidak boleh membantu daripada mahu. Adakah akhir menggigit sehingga menjadi hadiah? Atau ia akan menjadi satu sumpahan? Dan apa yang akan ia bermakna untuk hubungan dengan Allison(Crystal Reed) - gadis dia tidak boleh mendapatkan cukup? Hanya masa akan menentukan jika dia harus memeluk kuasa barunya atau jika dia harus takut kepada mereka.


hehee, sorry, sypnopsis ni google translate je.

well bagi aku cerita ni boleh dikatakan ada unsur kelucahan sikit..hidup remaja america yang ingin bercinta dan romantik ...so ada la sikit sikit adegan panas.

well, for me..this story nice..aku bgi 4setengah bintang daripada 5 bintang

sekian
*sape sape yg nak tu, meh la mintak kat aku, hehhe


No comments:

Post a Comment