Teman pena..

Sunday, September 11, 2011

Kirin Bangga ngan korg SENCETRA

Assalamualaikum.
Salam semua nya

IM BACK!!
yeah, now im back in Melaka.
so, hari da masuk hari ke-3
jumaat ari tu sampai sini dan masuk rumah sewa.
(nnt aku post pasal umah sewa aku)

sekarang ini
aku nak cite pasal benda lain


event part6 mass com
walaupun aku bukan budak masscom, tapi kawan kawan aku ramai yg belajar masscom..
dan aku tak pernah miss tuk hadir dan lihat sendiri event part 6 ni
dari awal awal dulu mulanya event tuk study diaorg nya ni di alorgajah dahulu, 2 tahun lepas, di Alor gajah, ke MBMB, ke Dataran Pahlawan dan Sekarang ke Jalan Parameswara. Each one of it. aku tak pernah miss.

Kali ni event part6 membawa satu event amal TOUCH 2011
memberi pengenalan dan mendekat kan orang ramai bersama sama membantu yg susah. Selain anda berjumpa artis yg dijemput,anda juga boleh memberi derma tuk membantu mereka yg susah ini.

so semalam malam aku dtg ke event tersebut
lagi lagi junior aku memang menjadi event tetap yg semua akan mencari budak budak sencetra tuk show pembukaan.

dan semalam aku pergi tuk lihat mereka
wow, mereka sekarang makin bagus. 

disini, aku sebenarnya sudah bangga ngan diaorg,
SENCETRA kini sudah jauh 
sudah makin hebat
aku gembira, walaupun dlm hati agak sedih kerana disaat begini, aku sudah lagi bukan sebahagian dari mereka lagi. Aku sekarang hanya bayangan sahaja.
tapi, masing masing ada masa masa sendiri, tapi aku bangga kerana SENCETRA terus naik, dan tak pernah padam. JUNIORS,sayang korang.

KHAS tuk semua
saya mempersempahkan
2 buah video
(maaf kalo kurang jelas, pasal tak nmpk sgt dari video, lampu diaorg kureng)

khas tuk ayed, pinat, angah, pj, jaz, kak ain, ajak, dan semua
"SENCETRA SEKARANG DA HEBAT, JUNIOR KITA DA BAGUS"
BERBALOI USAHA KITA DULU
^_^














No comments:

Post a Comment