Teman pena..

Tuesday, March 1, 2011

warkah buat mu: pn ELTIS, ibu kami di kebudayaan..




" SESUNGGUHNYA IKHLAS DI LUBUK HATI SAYA, SAYA MEMANG SERONOK BEKERJA DENGAN KAMU SEMUA..SAYA MUNGKIN TAK DPT LAGI STUDENT YANG MCM U'ALL LAGI DISANA..IA AKAN JADI KENANGAN MANIS BUAT SAYA.. THANKS ADIK2 KU
LUV U ALL"

ini merupakan pesanan terakhir untuk aku dan juga warga kebudayaan. 
sedih itu pasti
kami kehilangan kekuatan kami
ibu kami
keluarga kami yg kami sayang

sesungguhnya tiada siapa dpt menggantikan seorang mak hayam seperti PN ELTIS. 
sejujur nya
pn eltis 
banyak membantu saya
memberi nasihat
mengenali saya
membantu memberi kerja kepada saya
menolong menguruskan proposal semua
dan berjumpa dengan dia setiap kali untuk meeting 
bukan lah beban untuk saya
kerana itu adalah saat saya paling suka
\berkumpul bersama 
walaupun ada sesi laha melaha
tapi ia merupakan satu kenangan manis
bila kita gelak ketawa bersama

awal penglibatan ku dlm kebudayaan di uitm melaka
biasa sahaja
tidak mengenali sgt siapakah pn eltis
bawa ke JOHOR untuk pertukaran budaya disana
saya masih lagi dlm  keadaan takut ngan pn eltis, 
dulu pn eltis garang , hehehe

saat saat dia sarat mengandung
dia sanggup hadir bersama kami ke JOHOR

tak lupa juga kenangan bersama sepanjang apa sekali pun event event terlibat di UITM
disentiasa bersama untuk memberikan sokongan
yg pasti saat saat berada di SABAH
saat paling terbaik untuk saya
10 hari bersama puan, dan pj, jaz, fizi,anysz, along, mira dan pinat.

saat saat akhir puan call saya hari tu
benar saya menitiskan air mata
apakan lagi saya tidak sempat berjumpa puan

kehilangan org yg bnyk membantu saya
dan yg saya sayang
susah untuk berjumpa lagi seorang insan istimewa seperti puan lagi

mohon ampun dan maaf puan 
sepuluh jari disusun
agar diampun kan dosa atas kesalahan saya
kekasaran kata mahupun perbuatan saya

puan bnyk memberi tunjuk ajar dan nasihat kepada saya
saya tak kan lupakn puan
yg pasti puan sentiasa dihati saya, di hati kami, dihati kebudayaan

WE LUV U TOO 
PUAN ELTIS

jgn lupa kami disini...=D


1 comment:

  1. me toooooo
    uwaaa... x dpt jumpaa...
    x pe... nnt kita tgk teater sme2 ekk pn eltis...

    ReplyDelete