Teman pena..

Thursday, March 10, 2011

Niatku...

Hobi ku, minat ku
yes
pada menari

mula dengan TWISTED MINDS dulu di sekolah menengah
sehingga ke dlm SENCETRA di UiTM

Bila kita menari terasa sangat la besst
dan dlm diri ku, memang aku suka menari

apa yg ingin aku katakan..
this is my last sem disini
ada beberapa event yg belum lagi start and akan bermula juga

fisrt event ni is
CITRAWARNA.


sorry le, tak jelas...

ingin aku katakan
ini adalah last event aku akan menari
last sekali

=)

biarlah sebab utama aku stop menari ini tersimpan dekat aku sahaja

tapi yg pasti
aku ingin memberi ruang pada junior2 ku yg lain untuk merasa.
sudah masa untuk aku berundur dan memberi peluang pada mereka.
kalau tidak bila lagi kan.

berhenti menari  tidak bermakna aku berhenti sencetra..
aku tetap menyokong korang

ramai lagi org kuat didalam nya
aku mungkin
akan menyokong korang dari jauh

Citrawarna bermula hari ini
aku nak complain pun is like tak guna
adat bila ada event
so
GOOD LUCK pada semua
kepada aku
dan mari sama sama kita jayakan CITRAWARNA

salam

No comments:

Post a Comment